Gå til innhold

Ble livet ditt sånn du planlagte fra du var liten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde ingen plan om hva jeg skulle oppnå som liten, utover at jeg skulle ha jobb og gjerne barn, og det har jeg oppnådd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen plan, men tok det nok for gitt at jeg skulle gifte meg, få barn og være gift med den samme livet ut, slik det alltid hadde vært i min familie. Gift livet ut ble det dog ikke, iallfall ikke med faren til mitt barn. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde alt i livet kom til å falle på plass innen jeg var 30-35 år. A4 livet med samboer, gift, barn, hund, jobb og hus. Men så ble jeg syk da og da ble alt mye mindre oppnåelig. Jeg klarer ikke ha troen på at noen vil ha noen som meg som kjæreste, jeg er veldig usikker på om jeg noen gang kommer til å få barn grunnet sykdommen og alt det den innebærer, akkurat nå føler jeg at det ikke ville være forsvarlig i alle fall og jeg føler jeg ikke klarer ta vare på noe hund en gang når jeg så vidt klarer ta vare på meg selv. Nå er det noen år igjen til jeg blir 35 da, så det er jo ikke helt fullstendig umulig at ting fortsatt vil falle mer på plass for meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg hadde ønske om var å bli voksen så jeg forsto alt, ikke være redd for noe, og at jeg kunne dra hvor jeg ville når jeg ville. Det var godt jeg ikke visste at når jeg ble voksen ville jeg skjønne at jeg aldri kommer til å forstå alt, på langt nær, og at jeg kan bli minst like redd for enkelte  ting. Men jeg oppnådde å dra både hit og dit da. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei på ingen måte. Jeg drømte ikke om sykdom, sykehus eller rus, vold og overgrep. Fikk meg utdanning og barn da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Jeg ønsket meg barn og det fikk jeg, ville ha en jobb der jeg kunne hjelpe folk så nei....

Hva ville du jobbe med? I hvilket yrke? 

Anonymkode: 32371...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (3 timer siden):

Hadde ingen plan om hva jeg skulle oppnå som liten, utover at jeg skulle ha jobb og gjerne barn, og det har jeg oppnådd.

 

morsan skrev (2 timer siden):

Jeg hadde ingen plan, men tok det nok for gitt at jeg skulle gifte meg, få barn og være gift med den samme livet ut, slik det alltid hadde vært i min familie. Gift livet ut ble det dog ikke, iallfall ikke med faren til mitt barn. ;) 

Hadde dere virkelig ingen drøm? 

Anonymkode: 32371...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva ville du jobbe med? I hvilket yrke? 

Anonymkode: 32371...295

Jeg ville bli hjelpepleier da, begynte på det men klarte ikke fullføre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en drøm om å få barn, det har jeg oppnådd. Ellers hadde jeg ikke noen plan, jeg hadde lyst til å studere da. Isteden gikk jeg sykepleierhøgskole, men jeg jobber med noe annet rart 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

 

Hadde dere virkelig ingen drøm? 

Anonymkode: 32371...295

Jo, drømte i mellom om å bli flyvertinne, brannmann, astronaut, filmstjerne og kjendis for enhver pris 😅. Men det varte ikke lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Oppnådde du alt du ville til rett tid? 

Anonymkode: 32371...295

Jeg husker ikke om jeg drømte om noe spesielt, mener å huske at jeg en kort periode ville bli sykepleier, men utover det har jeg ikke minner om noen spesielle fremtidsdrømmer fra jeg var liten nei. Sykepleier ble jeg ikke, men jeg trives veldig godt med det jeg jobber med, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt fagfelt fantes ikke da jeg var liten, så det kunne jeg ikke drømme om. 

Da jeg var veldig liten, ville jeg ha mange barn. Som ungdom og ung voksen var jeg fast bestemt på å ikke få noen i det hele tatt. Så at det endte med to, var vel et greit kompromiss. To var også det antallet jeg ønsket meg da jeg kom i et seriøst parforhold.

Det jeg ikke tenkte på i det hele tatt som liten, selv om det er viktigere enn mye annet, var helse og økonomi. Men det har gått ganske bra med begge deler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (59 minutter siden):

Mitt fagfelt fantes ikke da jeg var liten, så det kunne jeg ikke drømme om. 

Da jeg var veldig liten, ville jeg ha mange barn. Som ungdom og ung voksen var jeg fast bestemt på å ikke få noen i det hele tatt. Så at det endte med to, var vel et greit kompromiss. To var også det antallet jeg ønsket meg da jeg kom i et seriøst parforhold.

Det jeg ikke tenkte på i det hele tatt som liten, selv om det er viktigere enn mye annet, var helse og økonomi. Men det har gått ganske bra med begge deler. 

Hva fagfelt er det? 

Anonymkode: 32371...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Jeg husker ikke om jeg drømte om noe spesielt, mener å huske at jeg en kort periode ville bli sykepleier, men utover det har jeg ikke minner om noen spesielle fremtidsdrømmer fra jeg var liten nei. Sykepleier ble jeg ikke, men jeg trives veldig godt med det jeg jobber med, heldigvis.

Er ikke du biblotekteknikker? 

Anonymkode: 32371...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva fagfelt er det? 

Anonymkode: 32371...295

Databehandling. Eller EDB, som det het da jeg begynte å snuse på det på 70-tallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (5 timer siden):

Alt jeg hadde ønske om var å bli voksen så jeg forsto alt, ikke være redd for noe, og at jeg kunne dra hvor jeg ville når jeg ville. Det var godt jeg ikke visste at når jeg ble voksen ville jeg skjønne at jeg aldri kommer til å forstå alt, på langt nær, og at jeg kan bli minst like redd for enkelte  ting. Men jeg oppnådde å dra både hit og dit da. 

Så du lever etter Kayia sitt sitat? 

Anonymkode: 32371...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (Akkurat nå):

Databehandling. Eller EDB, som det het da jeg begynte å snuse på det på 70-tallet. 

Hva gjør du da? 

Anonymkode: 32371...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...