Gå til innhold

Bipolar 2 og wellbutrin @kupton

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Har Bipolar 2 og går på lithium, zyprexa og seroquel. Sliter i hovedsak med relativt hyppige depresjoner. Har også litt angstproblematikk. Kan wellbutrin hjelpe meg?

Anonymkode: 9bdd3...696

Ts her. Vil opplyse om at jeg også går på suboxone via Lar. 

Wellbutrin har hjulpet meg i forhold til depresjoner i alle fall, jeg har også bipolar 2 og brukte stemningsstabiliserende og antipsykotika i tillegg. Eneste er at jeg har hørt at wellbutrin kan forverre angst, så det kan jo evnt være negativt i ditt tilfelle.

Endret av lavender
AnonymBruker
lavender skrev (5 minutter siden):

Wellbutrin har hjulpet meg i forhold til depresjoner i alle fall, jeg har også bipolar 2 og brukte stemningsstabiliserende og antipsykotika i tillegg. Eneste er at jeg har hørt at wellbutrin kan forverre angst, så det kan jo evnt være negativt i ditt tilfelle.

Fint at den har hjulpet deg, hvilken dose går du på? Jeg har så og si aldri hypomanier lenger, kun depresjoner. Tenkte at jeg kanskje går på mye dempende og at det kanskje er derfor jeg har så mye depresjoner. Så hørte jeg om wellbutrin, at den er sentralstimulerende, tenkte at den kan hjelpe. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fint at den har hjulpet deg, hvilken dose går du på? Jeg har så og si aldri hypomanier lenger, kun depresjoner. Tenkte at jeg kanskje går på mye dempende og at det kanskje er derfor jeg har så mye depresjoner. Så hørte jeg om wellbutrin, at den er sentralstimulerende, tenkte at den kan hjelpe. 

Jeg bruker 300 mg, som er maks anbefalt dose. Håper wellbutrin kan hjelpe for deg og. Jeg tenker det kan være verdt å prøve i alle fall. 

Anonymkode: 6668e...231

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg bruker 300 mg, som er maks anbefalt dose. Håper wellbutrin kan hjelpe for deg og. Jeg tenker det kan være verdt å prøve i alle fall. 

Annonse

AnonymBruker
lavender skrev (7 minutter siden):

Håper det. Er litt redd for bivirkninger som angst og søvnløshet men prøver.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Håper det. Er litt redd for bivirkninger som angst og søvnløshet men prøver.

Ser den, men ingen av bivirkningene man kan få av wellbutrin er irreversible så de vil jo gå over etter hvert dersom man bestemmer seg for å slutte. Kan kanskje være til hjelp å vite.

AnonymBruker
lavender skrev (17 minutter siden):

Ser den, men ingen av bivirkningene man kan få av wellbutrin er irreversible så de vil jo gå over etter hvert dersom man bestemmer seg for å slutte. Kan kanskje være til hjelp å vite.

Ja det er sant, greit å vite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...