Gå til innhold

Vet ikke hvordan jeg skal dumpe han. Hvordan dumpet du din kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har min første kjæreste som jeg har hatt avstandsforhold til. Jeg føler meg egentlig veldig egoistisk som ble så forelsket i han og fanget interessen hans. Men følelsene mine er borte for lengst og jeg har begynt å bli interessert i andre menn. Menn som er i miljøet jeg er. Kjæresten er langt unna og vi har aldri hatt planer om å flytte sammen. Han har i det siste tatt kontakt alle gangene og bruker hjerte emoji. Jeg svarer det samme tilbake, men jeg lyver. Jeg bare vet ikke hvordan jeg skal formulere meg. Urettferdig mot han at han går og tror vi er sammen, men så har ikke jeg noen følelser for han… 

Anonymkode: 405fa...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har min første kjæreste som jeg har hatt avstandsforhold til. Jeg føler meg egentlig veldig egoistisk som ble så forelsket i han og fanget interessen hans. Men følelsene mine er borte for lengst og jeg har begynt å bli interessert i andre menn. Menn som er i miljøet jeg er. Kjæresten er langt unna og vi har aldri hatt planer om å flytte sammen. Han har i det siste tatt kontakt alle gangene og bruker hjerte emoji. Jeg svarer det samme tilbake, men jeg lyver. Jeg bare vet ikke hvordan jeg skal formulere meg. Urettferdig mot han at han går og tror vi er sammen, men så har ikke jeg noen følelser for han… 

Anonymkode: 405fa...d11

Beste er å si det som det er, ikke pakk det for mye inn.

»Du er en topp fyr, men jeg tror det aldri blir oss, og at vi ikke kan være kjærester lenger…» e.l.

Vær tydelig, ellers kan han fort tro at du er i tvil og vil kanskje vente/håpe/gi deg tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (42 minutter siden):

Beste er å si det som det er, ikke pakk det for mye inn.

»Du er en topp fyr, men jeg tror det aldri blir oss, og at vi ikke kan være kjærester lenger…» e.l.

Vær tydelig, ellers kan han fort tro at du er i tvil og vil kanskje vente/håpe/gi deg tid.

Jeg føler meg skikkelig dritt. Jeg blir grunnen for mulig kjærlighetssorg.

Anonymkode: 405fa...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...