Gå til innhold

Hva er denne følelsen som kommer hver søndag?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg har en slags følelse av sommerfugler inni meg når jeg er alene. På søndager er det jo ikke så mye som skjer. Det er også gjerne dager der jeg gjør en del hjemmearbeid. 
Men det er denne følelsen av å være alene og ikke ha noe spesielt å gjøre. 
Jeg har fikset en printer jeg skaffet meg for litt siden da. Jeg bor også med ei jeg snakker en del med, men hun sitter på rommet sitt nå. Og jeg har ikke noe spesielt å tilføye jeg heller. 

Er det dette som er angst? Jeg er jo ikke redd. Bare innvendig uro/sommerfugler fordi det er stille rundt meg. Hører på podcast og film er sånn jeg gjør før jeg legger meg på kvelden. Det blir også litt oppbrukt. 
Jeg merker at jeg trenger alltid noe å holde på med for å slippe denne ubehagelige følelsen..
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg igjen i det du beskriver med innvendig uro. Ikke at jeg har denne uroen spesifikt hver søndag da, men den kommer ofte når jeg forsøker gjøre mindre, finne roen og bare forsøke være tilstede her og nå. Noen ganger er den verre enn andre. Hvorvidt det er angst eller ikke føler jeg ikke at jeg kan nok om til å svare på, men selv har jeg aldri tenkt at det er angst men bare naturlige følelser som følge av at man har holdt dem på avstand over tid ved å holde seg selv opptatt med andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...