Gå til innhold

Hva betyr å være mutt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lavender skrev (6 minutter siden):

Stille, gretten, tverr.

Jeg ser det defineres slik i ordbøker, men jeg oppfatter ikke betegnelsen så negativ. Jeg kan finne på å omtale noen som mutt om vedkommende er tilbakeholden og stille, og ikke akkurat sprudlende. Men ikke nødvendigvis gretten og tverr.

Ekstra skrev (4 minutter siden):

Jeg ser det defineres slik i ordbøker, men jeg oppfatter ikke betegnelsen så negativ. Jeg kan finne på å omtale noen som mutt om vedkommende er tilbakeholden og stille, og ikke akkurat sprudlende. Men ikke nødvendigvis gretten og tverr.

Jeg er enig. Jeg formulerte nok setningen litt dårlig. Jeg mente ikke at man framstår som både stille, gretten og tverr. Men enten en eller flere.

Endret av lavender

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (1 time siden):

Helsepersonell er heldige som er perfekte og bare kan skrive kritikk om andre men ikke omvendt.

Tror ikke det synet ditt er helt heldig. Jeg er helsepersonell og har gått jevnlig på DPS i behandling. Møter mange andre i samme situasjon.

Og det er heller ikke kritikk sånn sett. De skal skrive hva de ser og når de ser det o.s.v. for å gjøre en bedømming til slutt. Da kan ting avgjøre. Om du hele tiden kommer tidsnok i god humør til en utredning for depresjon så hadde nok det blitt notert ned også.

Anonymkode: f9d56...e5e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...