Gå til innhold

Mensen smerter/murringer i uke 9+5


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, har tidligere gjennomgått 2 MA sent i svangerskapet og er nå gravid for tredje gang. Jeg var på ultralyd i uke 8 og da så jeg hjerte og at alt var normalt. Men I hele dag har jeg kjent en mensen lignende smerte, som ett press nederst i livmoren som kommer og går spesielt vist jeg er oppe og går. Jeg er nå livredd for at dette kan være en MA igjen, jeg går også på cyclogest 800 mg daglig. Er disse smertene normale? 

Anonymkode: f81dc...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hei, har tidligere gjennomgått 2 MA sent i svangerskapet og er nå gravid for tredje gang. Jeg var på ultralyd i uke 8 og da så jeg hjerte og at alt var normalt. Men I hele dag har jeg kjent en mensen lignende smerte, som ett press nederst i livmoren som kommer og går spesielt vist jeg er oppe og går. Jeg er nå livredd for at dette kan være en MA igjen, jeg går også på cyclogest 800 mg daglig. Er disse smertene normale? 

Anonymkode: f81dc...6a7

Det er dessverre ingen leger eller gynekolog som svarer her inne lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, har tidligere gjennomgått 2 MA sent i svangerskapet og er nå gravid for tredje gang. Jeg var på ultralyd i uke 8 og da så jeg hjerte og at alt var normalt. Men I hele dag har jeg kjent en mensen lignende smerte, som ett press nederst i livmoren som kommer og går spesielt vist jeg er oppe og går. Jeg er nå livredd for at dette kan være en MA igjen, jeg går også på cyclogest 800 mg daglig. Er disse smertene normale? 

Anonymkode: f81dc...6a7

Med din historikk burde du få komme til UL omtrent når som helst, ta kontakt i morgen.

Det er ikke uvanlig med diverse murringer som minner om stikk og press, men direkte smertefølelse bør undersøkes nærmere.

Håper det beste, det er mange som har opplevd illevarslende symptomer som det likevel har gått bra med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...