Gå til innhold

Jeg er så redd for at jeg ikke skal ha noe å si/ komme med i terapien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har som oftest noe jeg vil dele. Har jeg ikke det så tar behandler som oftest styringen og spiller videre på noe vi har snakket om sist time eller tidligere. Ellers bruker jeg alltid skrive huskeliste på tema, spørsmål eller refleksjoner jeg kommer på i løpet av uken. Er lett å glemme når man sitter i timen synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en søker hjelp, er det vel noe en ikke er fornøyd med i livet en kan si noe om. Noe en ønsker skal bli annerledes og drøfting av hvordan en skal komme dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har du alltid noe du vil dele?

Anonymkode: 6d9de...9a8

Det er det som kalles jobbing i terapi. Terapi er steinhardt arbeid. Skriv terapidagbok, en refleksjonsbok som hjelper deg å jobbe med deg selv mellom timene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...