Gå til innhold

Terapi hjemme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som føler de har hatt stor utbytte å få hjelp av psykriatisk psykepleier hjemme?

Anonymkode: 1e886...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Noen som føler de har hatt stor utbytte å få hjelp av psykriatisk psykepleier hjemme?

Anonymkode: 1e886...b57

Føler jeg har utbytte av det ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg har hatt utbytte av det. Sykepleierne jeg har hatt tilbydde bare støttesamtaler, så det var ikke slik at jeg ble merkbart mye bedre, men det bidro i alle fall til å holde meg stabil. 

Endret av lavender
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så bra at dere føler dere fikk utbytte av det❤️ jeg har kun fått tilbudt samtale over video og det kjenner jeg er så upersonligt. Prøvdte det ut og det var ikke noe for meg. Jeg er en person som trenger nærhet, og nå når jeg er for syk til å reise ut så blir jeg ganske fortvilet. 

Anonymkode: 1e886...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...