Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg så stabil som jeg kommer til å oppnå denne innleggelsen. Altså jeg har plass her til torsdag, men tror ikke jeg er bedre da enn jeg er nå. Målet er oppnådd. Jeg føler meg trygg på at jeg ikke blir å ruse meg på narkotika, jeg har fått støtte angående overgrep jeg ble utsatt for og hjernen har fått pause fra drikkingen da jeg hadde en alkoholutløst psykose. 

Nå går jeg bare og trør rastløs. 

Bør jeg skrive meg ut i morgen? Hun legen sa jeg kan skrive meg ut før torsdag hvis jeg vil så jeg tolker det dithen at de synes jeg er blitt bra nok. 

Vil legge til at avdelingen er rolig. Jeg opptar ikke plassen til noen sykere da det er uvanlig god plass her. 

Bør jeg bare bli så lenge jeg kan eller ta initiativ til å reise i morgen? 

Eneste er at jeg venter tlf fra politiet angående avhør om overgrep. Det kan være vanskelig å stå i alene. 

Endret av Glitter

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg vil anbefale deg å bli til torsdag. Da har du noen "gode dager"også. Og ikke minst som du beskriver den situasjonen som kan være vanskelig å stå i alene. 

Anonymkode: f77ea...a3f

Jo er vel greit med noen gode dager også. Bare kjenner på økende rastløshet også når hun legen sa jeg kan jo reise hvis jeg vil så må det bety at de oppfatter meg som bedre også. 

Hvis det blir avhør allerede i morgen feks så kan det være godt å ikke være alene da. 

stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Bli til torsdag så drikker du ikke før da i hvert fall, kroppen og psyken din trenger en pause fra rus. 

Sant det ja. 

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (35 minutter siden):

Jeg føler meg så stabil som jeg kommer til å oppnå denne innleggelsen. Altså jeg har plass her til torsdag, men tror ikke jeg er bedre da enn jeg er nå. Målet er oppnådd. Jeg føler meg trygg på at jeg ikke blir å ruse meg på narkotika, jeg har fått støtte angående overgrep jeg ble utsatt for og hjernen har fått pause fra drikkingen da jeg hadde en alkoholutløst psykose. 

Nå går jeg bare og trør rastløs. 

Bør jeg skrive meg ut i morgen? Hun legen sa jeg kan skrive meg ut før torsdag hvis jeg vil så jeg tolker det dithen at de synes jeg er blitt bra nok. 

Vil legge til at avdelingen er rolig. Jeg opptar ikke plassen til noen sykere da det er uvanlig god plass her. 

Bør jeg bare bli så lenge jeg kan eller ta initiativ til å reise i morgen? 

Eneste er at jeg venter tlf fra politiet angående avhør om overgrep. Det kan være vanskelig å stå i alene. 

Nei selvfølgelig gjør du ikke det. Har du fått plass en uke så blir du en uke! 

Anonymkode: 0e16c...0bb

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Det gjør ingenting om du tar et par dager til uten alkohol da. 

Det spørs vel om du kommer i avhør på de dagene som er igjen. Hva sa politiet om det? 

Neida det gjør selvfølgelig ikke noe. 

Jeg vet ikke hvor raskt jeg kan forvente avhør. Men overgrepsmottaket oppbevarer jo bare bevisene i to uker til så må være snart så politiet rekker å legge beslag på bevis. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette vet du best selv. 

Anonymkode: 6897d...dca

Jeg var usikker, så visste egentlig ikke det. Greit å få innspill. Om det feks er dårlig av meg å bli her to ettermiddager til etter denne når jeg kanskje egentlig ikke trenger det. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei selvfølgelig gjør du ikke det. Har du fått plass en uke så blir du en uke! 

Synes du? Okei. Det er en akuttpost så det er ikke noe som endres om jeg drar i morgen eller torsdag. 

Men sikkert like greit å bare bli. Jeg bare får skyldfølelse av å "over due my stay" på en måte. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Synes du? Okei. Det er en akuttpost så det er ikke noe som endres om jeg drar i morgen eller torsdag. 

Men sikkert like greit å bare bli. Jeg bare får skyldfølelse av å "over due my stay" på en måte. 

Det synes jeg ja! Ta i mot hjelpen mens du har den!! Tullete av deg og tenke tanken bare.. 

AnonymBruker
Glitter skrev (4 minutter siden):

Trenger du ikke og få. Er du på akuttmottak er jo syk! Ta i mot all hjelp du får nå og bli der du er! Kjøp deg hjemmet eller norsk ukeblad mens du venter, og løs sudoku. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Klarer du å ikke drikke om du drar hjem?

Hvis ikke,så bli til torsdag.

Anonymkode: 020ba...ee8

Sannsynligvis ikke. Så det er jo et godt argument. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det synes jeg ja! Ta i mot hjelpen mens du har den!! Tullete av deg og tenke tanken bare.. 

Jeg oppfattet legen som å egentlig mene meg reiseklar, men at fordi jeg har en avtale om at innleggelse skal vare en uke så forholder hun seg til det. Det sa hun noe om også. Så derfor tenkte jeg at jeg kanskje er flink hvis jeg drar hjem før. For da viser jeg at jeg ikke higer etter å være innlagt. Noe jeg ikke gjør heller. Selv om det er tøft hjemme. 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trenger du ikke og få. Er du på akuttmottak er jo syk! Ta i mot all hjelp du får nå og bli der du er! Kjøp deg hjemmet eller norsk ukeblad mens du venter, og løs sudoku. 

Jeg tror jeg per nå er den friskeste på avdelingen. 

Men jeg får prøve å slappe av. 

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg tror jeg per nå er den friskeste på avdelingen. 

Men jeg får prøve å slappe av. 

Da kan du underholde dem andre. Neida men du vet godt at fri tilgang til alkohol er en stor fristelse. Tenk fremover glitter og ta gode valg for deg selv. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ville blitt litt til hvis du klarer det. Tenker det kan være godt for deg å ha det roligt rundt deg❤️ få puste litt ut og senke skuldrene. Håper du får oppfølging etterpå

Anonymkode: 1f4d2...afe

Takk. 

Tja. Litt oppfølging tror jeg det blir igjen fra neste uke. Dvs to timer i uken. Hvis det ikke er uken etter de er ferdig med ferien. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
Glitter skrev (11 minutter siden):

Takk. 

Tja. Litt oppfølging tror jeg det blir igjen fra neste uke. Dvs to timer i uken. Hvis det ikke er uken etter de er ferdig med ferien. 

Så godt å høre🥰 håper du får neste uke

Anonymkode: 1f4d2...afe

Jeg er enig i at du burde bli. I alle fall hvis eneste begrunnelsen din for å skrive deg ut er at du har skyldfølelse for å bruke plassen. Det burde du absolutt ikke ha. Og selv om du tenker du er så stabil som du kan bli nå, så tenker jeg det kunne være lurt å bare stabilisere seg i noen dager til?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...