Gå til innhold

Anbefalte innlegg

lavender skrev (5 minutter siden):

Jeg er enig i at du burde bli. I alle fall hvis eneste begrunnelsen din for å skrive deg ut er at du har skyldfølelse for å bruke plassen. Det burde du absolutt ikke ha. Og selv om du tenker du er så stabil som du kan bli nå, så tenker jeg det kunne være lurt å bare stabilisere seg i noen dager til?

Ja det kan vel hende. Det er sikkert bra for kroppen med regelmessige måltider, søvn osv. Slikt jeg ikke er så god på hjemme for tiden. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (6 minutter siden):

Ja det kan vel hende. Det er sikkert bra for kroppen med regelmessige måltider, søvn osv. Slikt jeg ikke er så god på hjemme for tiden. 

Tenker på deg glitter. Nyte et glass vin for deg! 

Anonymkode: 0e16c...0bb

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tenker på deg glitter. Nyte et glass vin for deg! 

Anonymkode: 0e16c...0bb

Jo takk. 😛

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Var ikke det litt rart skrevet til en som sliter med alkoholforbruk? 

Anonymkode: 73924...7aa

Hehe litt klønete omsorg. 😛

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...