Gå til innhold

Kupton - er telepatisk stemmehøring hallusinasjoner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
kupton skrev (16 minutter siden):

Ja, det er det. 

Takk, da vet jeg det 100% sikkert. Det er jo det utreder har sagt til meg også. Men det finnes de her på forumet som ikke "godkjenner" at telepatiske stemmer teller som stemmer. Og da har jeg blitt i tvil. 

Anonymkode: c48b2...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Takk, da vet jeg det 100% sikkert. Det er jo det utreder har sagt til meg også. Men det finnes de her på forumet som ikke "godkjenner" at telepatiske stemmer teller som stemmer. Og da har jeg blitt i tvil. 

Det spørs om du er 100% sikker på at det er ekte stemmer. Er du i tvil er det ikke psykotisk. 

Anonymkode: 29909...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det spørs om du er 100% sikker på at det er ekte stemmer. Er du i tvil er det ikke psykotisk. 

Man kan være i tvil på hva som er ekte og ikke ekte i psykose, alt flyter over i hverandre. Det er veldig forvirrende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 100% sikker på at jeg hører dette. Det kan komme fra Gud, djevelen og avdøde mennesker. De kan snakke til meg og om meg, gi meg beskjeder og kommandoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er 100% sikker på at jeg hører dette. Det kan komme fra Gud, djevelen og avdøde mennesker. De kan snakke til meg og om meg, gi meg beskjeder og kommandoer.

Høres nesten ut som du har lest deg opp på psykose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres nesten ut som du har lest deg opp på psykose. 

Hva vil du egentlig fram til? 

Mener du at jeg trenger din godkjennelse fra deg om symptomene mine er psykotiske? Faen, jeg blir så jævla irritert på sånne som deg! 

Dette er sårt for meg. Det tok lang tid før jeg godtok min psykoselidelse. Og så kommer du her og mener jeg bare har lest meg opp på det for å lure til meg en psykosediagnose? Tror du ikke at de som kjenner meg og har observert meg og snakket med meg i terapirommet og under innleggelse vet bedre enn deg? Dette er godt utdannet helsepersonell. 

Hva driver deg? Sjalusi? Er du lei deg for at du ikke har noen psykoselidelse kanskje? Men jeg kan si deg at det ikke er noe å trakte etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en viktig egenskap å vite hvem en skal høre på og ikke 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...