Gå til innhold

Noen som har sluttet I terapi selv om man trenger det fordi det er for vanskelig/utfordrende

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selv om man sårt trenger det?

Anonymkode: 65846...855

Jeg sluttet ofte når jeg var yngre, ville være frisk og uten medisiner og psykiatri men endte alltid opp der igjen. Det gikk ikke så bra uten. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Selv om man sårt trenger det?

Ja det har jeg. Kan ikke anbefale det videre. Begynte i terapi og sluttet da vi skulle i gang. Men det går ok med med da. 

Anonymkode: f5f23...407

AnonymBruker

Jeg sluttet pga ræva terapeuter. Man innser at de også bare er mennesker, og at det finnes særs mange av dem som leverer dårlig kvalitet på terapien og prosessen rundt det. 

Anonymkode: 46f54...c74

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg sluttet pga ræva terapeuter. Man innser at de også bare er mennesker, og at det finnes særs mange av dem som leverer dårlig kvalitet på terapien og prosessen rundt det. 

Anonymkode: 46f54...c74

Særs mange? Så uheldig du har vært. Jeg har hatt 4 veldig dyktige.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det har jeg. Kan ikke anbefale det videre. Begynte i terapi og sluttet da vi skulle i gang. Men det går ok med med da. 

Vil du fortelle noe mer om hvordan det opplevdes for deg å "gå i gang"? Jeg kjenner på mye skam over i det hele tatt være i live. Synes det er kjempevanskelig å ta opp plass.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det ville ikke behandleren min tillatt.

Anonymkode: e1906...bfb

Vil du si noe mer om hvorfor. Når det kommer til stykke har de vel ikke så mye de skulle ha sagt.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vil du fortelle noe mer om hvordan det opplevdes for deg å "gå i gang"? Jeg kjenner på mye skam over i det hele tatt være i live. Synes det er kjempevanskelig å ta opp plass.

Huff og stakkars deg.  Det må du ikke føle, du er verdifull. Du tar ikke opp plass. Har du fått plass har du fått det fordi du trenger det. Jeg skulle i gang med traume-behandling men jeg hadde ikke tid til det. Orket ikke å gå gjennom det, kjenne føle gråte ja. Jeg distanserer meg fra alt . Det har fungert for meg, men om det er verdt det? Det vet jeg ikke. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vil du si noe mer om hvorfor. Når det kommer til stykke har de vel ikke så mye de skulle ha sagt.

Noen er på tvang.. 

Anonymkode: e1906...bfb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...