Gå til innhold

Psykolog med avtale


Gjest Zamba

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man skal finne ut hvilke psykologer som har refusjonsavtale? Det står jo ingenting i Gule Sider om det. Må man faktisk begynne "psykologshopping" og ringe rundt til mange? Eller finnes det en oversikt man kan bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nils Havard Dahl, psykiater

Driftsavtaler for legespesialister og psykologer er fylkeskommunale.

Fylkeshelsesjefens kontor har derfor oversikt. Du kan ringe dit for å få en liste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driftsavtaler for legespesialister og psykologer er fylkeskommunale.

Fylkeshelsesjefens kontor har derfor oversikt. Du kan ringe dit for å få en liste.

Tusen takk for kjapt svar! Bare ett eneste lite problem til da: jeg finner ingen oppføringer på Fylkeshelsesjefen hverken hos Opplysningen eller på Gule sider. Vet du hva det kan stå oppført under for Oslo, eller enda bedre - kanskje du vet telefonnummeret dit?

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Havard Dahl, psykiater

Tusen takk for kjapt svar! Bare ett eneste lite problem til da: jeg finner ingen oppføringer på Fylkeshelsesjefen hverken hos Opplysningen eller på Gule sider. Vet du hva det kan stå oppført under for Oslo, eller enda bedre - kanskje du vet telefonnummeret dit?

Takk!

Min feil.

Oslo er jo en fylkeskommune. Der har psykologene avtale med kommunen.

Jeg ville forsøkt Informasjonssenteret, Oslo kommune

0037 Oslo Tlf 22 86 15 00

De bør kunne sette deg til det riktige kontoret i helseadministrasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min feil.

Oslo er jo en fylkeskommune. Der har psykologene avtale med kommunen.

Jeg ville forsøkt Informasjonssenteret, Oslo kommune

0037 Oslo Tlf 22 86 15 00

De bør kunne sette deg til det riktige kontoret i helseadministrasjonen.

Duverden :o) Tusen takk. Nå har jeg ringt Rådhuset og får en liste tilsendt i posten. Da slipper man å gå runden og måtte spørre for hvert sted man ringer. Det var kjapt ekspedert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...