Gå til innhold

Dagens opptur på grunn av beste mc-gjengen 👍❤😊


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Det blir jo flere Pridemarkeringer utover nå, i mindre byer og steder. Nå kom akkurat en av menna i mc-gjengen her og skal avgårde etterhvert for å støtte folk i Prideroget. De skal altså være med toget for å passe på at ingen blir utsatt for noe. Så utrolig bra tiltak! 

Og jeg ser at selv på små steder med vanvittig mye sladder og mye rart og også negativt, så fins det jammen positive miljøer og mennesker også! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (9 minutter siden):

Det blir jo flere Pridemarkeringer utover nå, i mindre byer og steder. Nå kom akkurat en av menna i mc-gjengen her og skal avgårde etterhvert for å støtte folk i Prideroget. De skal altså være med toget for å passe på at ingen blir utsatt for noe. Så utrolig bra tiltak! 

Og jeg ser at selv på små steder med vanvittig mye sladder og mye rart og også negativt, så fins det jammen positive miljøer og mennesker også! 👍

Og poenget?

Anonymkode: 119b5...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Og poenget?

Anonymkode: 119b5...401

Det hadde kommet en del trusler mot flere. Så da bestemte gjengen seg her for å støtte opp. Syns det er så bra gjort! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (9 minutter siden):

Det hadde kommet en del trusler mot flere. Så da bestemte gjengen seg her for å støtte opp. Syns det er så bra gjort! 😊

Fint det men nå skjer det større ting i verden! 

Anonymkode: 119b5...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er så lei av pride. Det holder nå.

Anonymkode: 561f4...dd8

 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fint det men nå skjer det større ting i verden! 

Anonymkode: 119b5...401

Ja, kan være enig. Det var bare veldig gledelig info etter å ha hatt et drama her noen timer i dag. Jeg er dønn sliten av folk, og enda mer når det blir sånt drama. Så jeg ble bare lettet og i godt humør over dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Det blir jo flere Pridemarkeringer utover nå, i mindre byer og steder. Nå kom akkurat en av menna i mc-gjengen her og skal avgårde etterhvert for å støtte folk i Prideroget. De skal altså være med toget for å passe på at ingen blir utsatt for noe. Så utrolig bra tiltak! 

Og jeg ser at selv på små steder med vanvittig mye sladder og mye rart og også negativt, så fins det jammen positive miljøer og mennesker også! 👍

Så flott :) Blir så glad av å lese slik, det betyr så mye.

Anonymkode: 5d440...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er så lei av pride. Det holder nå.

Anonymkode: 561f4...dd8

Enig. Trodde det bare var markering i juni, men nå er det åpenbart halve året. 

Anonymkode: 6b795...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...