AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 Del Skrevet 18. juli 2023 Begynner å bli deprimert og bruker litium. Skal til lege i morgen. Hva slags tupé antidepressiva virker oppå litium? Bp1 Anonymkode: 99353...b01 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 Del Skrevet 18. juli 2023 Lamictal bruker jeg for min BP2 Anonymkode: e9f4a...a7c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lavender Skrevet 18. juli 2023 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) Wellbutrin? Psykiater jeg går til sier i alle fall at hun sverger til den og "gir den til (nesten) alle bipolare med depresjon". Der er en risiko for å bli manisk da, men så lenge man bruker andre medisiner i tillegg (som feks litium) og i tillegg er obs på det skal det gå fint i følge henne. Endret 18. juli 2023 av lavender 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 18. juli 2023 Del Skrevet 18. juli 2023 Rådet til @lavender er ikke dumt. Det finnes flere gode behandlingsanbefalinger vedr BP, og jeg har alltid hatt ekstra sans for den som er laget på et universitet i Texas der prof Bowden er en sentral bidragsyter. I denne er Wellbutrin førstevalg av AD. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.