Gå til innhold

Dumt å prøve lucuma? Kupton og andre.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært nedstemt, hatt høyt angstnivå, ingen motivasjon - flat og grå i flere måneder nå. Ønsker å prøve lucuma, men har hatt mani før, og har hatt psykose.

Har lest en del forsking som har gjort at det virker ok å prøve. Ser ut som de negative bivirkningene av L-dopa først og fremst gjelder langt høyere doser enn det man finner i lucuma, samt at det gjelder syntetisk høykonsentrert L-dopa.

Å prøve en liten dose lucuma går sikkert greit, men jeg er nysgjerrig på om noen her har erfaring med det? Det høres jo veldig lovende ut.

Anonymkode: ffcdb...6e8

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
lavender skrev (1 time siden):

Jeg er enig i det at jeg heller ville brukt pengene på noe annet. Er det mange medisiner du har forsøkt uten effekt siden du nå ønsker å satse på å prøve dette? 

Jeg har prøvd utrolig mange medikamenter. De funker for noe, eller evt. en stund. Jeg får ikke AD for eksempel, fordi jeg alltid blir manisk. Derfor må jeg prøve å finne andre alternativer fordi jeg ønsker jo å ha et liv.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har prøvd utrolig mange medikamenter. De funker for noe, eller evt. en stund. Jeg får ikke AD for eksempel, fordi jeg alltid blir manisk. Derfor må jeg prøve å finne andre alternativer fordi jeg ønsker jo å ha et liv.

Leit å høre. Skulle ønske jeg hadde noen gode råd til deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...