Gå til innhold

Normalt og bli oppdratt når man er voksen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
aa-k-j skrev (1 time siden):

Ingenting er gjort på en dag. Ting tar bare litt tid. Bor du for deg selv? Hvis ikke kan det være lurt å gjøre det for det er å begynne å bo for seg selv man nærmer seg mer et selvstendig liv og ser hvordan ting er. Det lærte jeg da jeg flyttet hjemmefra, men jeg flyttet fordi jeg ikke fikk lov å være voksen av min far. Og jeg nøt friheten etter jeg flyttet og fikk ta mine egne avgjørelser og hadde eget ansvar for meg og mitt. Man må bare starte et sted i steget mot det voksne liv. Jeg har alltid sagt og ment at man vokser og modnes av å kunne bo for seg selv. 

Jeg vil ta voksne valg store valg som jeg blir nektet i og ta, fordi jeg ikke «ansvarlig nok». Bullshit! Hvis jeg hadde fått sjansen hadde det gått bra. Det er litt komplisert. Klarer og får til mye. Mange eller dvs alle jeg kjenner trenger litt hjelp her og der, normalt det også. 

Anonymkode: 29cf2...c56

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg vil ta voksne valg store valg som jeg blir nektet i og ta, fordi jeg ikke «ansvarlig nok». Bullshit! Hvis jeg hadde fått sjansen hadde det gått bra. Det er litt komplisert. Klarer og får til mye. Mange eller dvs alle jeg kjenner trenger litt hjelp her og der, normalt det også. 

Og der er vi rett tilbake til start, til tross for alt det pene pratet om "utvkling" og "ta til meg det som er sagt". 

Av en aller annen grunn er jeg ikke særlig overrasket.

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Og der er vi rett tilbake til start, til tross for alt det pene pratet om "utvkling" og "ta til meg det som er sagt". 

Tror du forandringer skjer på en to tre? Har du forstått at jeg har mye frustrasjon i meg? Skrev heller ikke til deg. Aa-kj har ikke jeg snakket med spesielt mye. Gidder du eller? 

AnonymBruker
Vhanja skrev (28 minutter siden):

Den dagen du gir støtte fremfor kjeft skal jeg gi deg et smil. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...