Gå til innhold

Cyp blodprøve test


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har tatt det og har fått svar fra legen/psykologen hvilken medisiner som passer best deg? I forholdt til virkning og bivirkninger

Anonymkode: f5eeb...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Noen som har tatt det og har fått svar fra legen/psykologen hvilken medisiner som passer best deg? I forholdt til virkning og bivirkninger

Anonymkode: f5eeb...184

Jeg tok cyp test for ikke lenge siden. Ga mye svar på ting og har nå mer informasjon om hvilke dose jeg bør ha på enkelte medisiner. Testen var ganske nyttig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har tatt. Bruker bare halvparten av anbefalt dose med Abilify pga svaret. Ikke rart jeg ble så plaget med bivirkninger da jeg brukte «normal» dose. Fikk også vite at jeg trenger høyere enn anbefalt dose av feks Tramadol og Kodein. Interessant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
aa-k-j skrev (10 minutter siden):

Jeg tok cyp test for ikke lenge siden. Ga mye svar på ting og har nå mer informasjon om hvilke dose jeg bør ha på enkelte medisiner. Testen var ganske nyttig. 

Så bra at den hjalp deg❤️

Anonymkode: f5eeb...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Cesium skrev (5 minutter siden):

Ja, jeg har tatt. Bruker bare halvparten av anbefalt dose med Abilify pga svaret. Ikke rart jeg ble så plaget med bivirkninger da jeg brukte «normal» dose. Fikk også vite at jeg trenger høyere enn anbefalt dose av feks Tramadol og Kodein. Interessant. 

Wow ja der ser man👏🏻

jeg har spurt legen om å få ta det, men så ville legen ta speilbilde først.. greit nok det. Fikk svar og jeg lå midt på. Har fremdeles bivirkninger og fikk bare beskjed om å prøve å trappe ned litt. Gjor det men ble jo tulette av nedtrappinga. Da jeg deler en 10 mg tapp. Den kan deles 1 gang til 5 mg med delestrek. Men legen ville jeg skulle dele den på 5 mg og med tabelett deler men man får jo ujevn dose fra dag til dag for man klarer jo ikke å få den nøyaktig 2,5 mg hver gang

Anonymkode: f5eeb...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Wow ja der ser man👏🏻

jeg har spurt legen om å få ta det, men så ville legen ta speilbilde først.. greit nok det. Fikk svar og jeg lå midt på. Har fremdeles bivirkninger og fikk bare beskjed om å prøve å trappe ned litt. Gjor det men ble jo tulette av nedtrappinga. Da jeg deler en 10 mg tapp. Den kan deles 1 gang til 5 mg med delestrek. Men legen ville jeg skulle dele den på 5 mg og med tabelett deler men man får jo ujevn dose fra dag til dag for man klarer jo ikke å få den nøyaktig 2,5 mg hver gang

Anonymkode: f5eeb...184

Jeg fikk beskjed at det trengte ikke være 100 % nøyaktig, men mener apoteket selger tablettdeler hvis du er mer trygg om det blir nøyaktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
aa-k-j skrev (28 minutter siden):

Jeg fikk beskjed at det trengte ikke være 100 % nøyaktig, men mener apoteket selger tablettdeler hvis du er mer trygg om det blir nøyaktig. 

Jeg bruker tabelett deler men når tabeletten er så liten fra før av😳

Litt vanskeligt å stå fast på en slik dose når det er opp og ned på dose

Anonymkode: f5eeb...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...