AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 Del Skrevet 19. juli 2023 Det er det andre svarer når noen spør om meg. Jeg har vært alvorlig deprimert lenge. Nå er jeg "kun" nedstemt tror jeg. Jeg klarer å trene, gjøre husarbeid, være sosial. Inni meg har jeg påtrengende selvmordstanker, føler på stor skam og skyld, tenker at jeg ikke burde vært i live fordi jeg er så mislykket. Anonymkode: 2569a...47a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 Del Skrevet 19. juli 2023 Å ha selvmordstanker fra tid til annen er jo noe nesten alle har så, ja jeg tenker at så lenge du fungerer såpass bra som du gjør så er du ganske så frisk Anonymkode: cddd0...4b1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lavender Skrevet 19. juli 2023 Del Skrevet 19. juli 2023 (endret) Støtter @Vendi sitt svar. Kan også legge til at hadde jeg vert i din situasjon hadde jeg nok sagt at jeg hadde det bedre, men ikke bra. Gitt at "bra" var ensbetydende med å være (tilnærmet) tilbake til min normal. Selv om det utad ser ut til at du har det bra nå, så virker det ikke som for meg til at du har det noe bra på innsiden. Endret 19. juli 2023 av lavender 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å ha selvmordstanker fra tid til annen er jo noe nesten alle har så, ja jeg tenker at så lenge du fungerer såpass bra som du gjør så er du ganske så frisk Anonymkode: cddd0...4b1 Jeg har ikke disse tankene fra tid til annen, men hele dagen hver dag. HI Anonymkode: 2569a...47a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 Del Skrevet 19. juli 2023 lavender skrev (3 timer siden): Støtter @Vendi sitt svar. Kan også legge til at hadde jeg vert i din situasjon hadde jeg nok sagt at jeg hadde det bedre, men ikke bra. Gitt at "bra" var ensbetydende med å være (tilnærmet) tilbake til min normal. Selv om det utad ser ut til at du har det bra nå, så virker det ikke som for meg til at du har det noe bra på innsiden. Ja, jeg har det bedre men jeg blir litt matt når feks min mor forteller andre at jeg har det bra. Det gjør vondt å leve. Anonymkode: 2569a...47a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den forsvunne diamanten Skrevet 19. juli 2023 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er det andre svarer når noen spør om meg. Jeg har vært alvorlig deprimert lenge. Nå er jeg "kun" nedstemt tror jeg. Jeg klarer å trene, gjøre husarbeid, være sosial. Inni meg har jeg påtrengende selvmordstanker, føler på stor skam og skyld, tenker at jeg ikke burde vært i live fordi jeg er så mislykket. Anonymkode: 2569a...47a Du har det jo ikke bra om du har slike tanker da❤️ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er det andre svarer når noen spør om meg. Jeg har vært alvorlig deprimert lenge. Nå er jeg "kun" nedstemt tror jeg. Jeg klarer å trene, gjøre husarbeid, være sosial. Inni meg har jeg påtrengende selvmordstanker, føler på stor skam og skyld, tenker at jeg ikke burde vært i live fordi jeg er så mislykket. Anonymkode: 2569a...47a Du skjønner da sikkert selv at dette ikke er normalen? Anonymkode: 3e08a...88d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lavender Skrevet 19. juli 2023 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, jeg har det bedre men jeg blir litt matt når feks min mor forteller andre at jeg har det bra. Det gjør vondt å leve. Anonymkode: 2569a...47a Leit å høre at du føler det slik. Jeg håper du vil få det bedre snart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, jeg har det bedre men jeg blir litt matt når feks min mor forteller andre at jeg har det bra. Det gjør vondt å leve. Anonymkode: 2569a...47a Hva vil du at moren din skal si da til andre? Anonymkode: 3e08a...88d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
munchin Skrevet 19. juli 2023 Del Skrevet 19. juli 2023 At jeg har det bedre, ikke bra. Jeg hater virkelig meg selv og kjemper en indre krig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.