AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 Del Skrevet 19. juli 2023 Jeg gikk gjennom en alvorlig depresjon for noen år tilbake. Og brukte mange år i terapi pga angst og moderat depresjon etter dette. Har det siste året opplevd stor fremgang og har gjenopptatt mange av de sosiale tingene. Føler meg nærmest som normalt fungerende. Likevel kommer det depressive som kastet på meg rett som det er. Det kan være veldig intenst smertefullt og jeg får da selvmordstanker fordi det gjør så følelsesmessig vondt. Det rare er at det virker som om hendelser i hverdagen, kjedsomhet, lite søvn, slitenhet, frustrasjon ol veldig lett går over i en depressiv følelse. Som om følelsene ikke har de normale nyansene lenger men går rett i kjelleren. Er dette normalt etter en lengre periode med psykdom? Og hva kan jeg forvente fremover? Anonymkode: f4669...139 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/474032-kupton-hva-er-normalt-etter-en-lengre-periode-med-psykdom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.