Gå til innhold

kupton ang medisiner mot gallestein


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Har hatt gallesteinsanfall siden klokken seks og det vil ikke gå over, har tatt voltaren og paralgin og det hjelper ikke. Kan jeg ta en ketorax da? Er desperat....

Legevakten kan ikke gjøre noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske jeg hadde noen råd til deg, men det har jeg dessverre ikke. Håper det roer seg snart.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (28 minutter siden):

Har hatt gallesteinsanfall siden klokken seks og det vil ikke gå over, har tatt voltaren og paralgin og det hjelper ikke. Kan jeg ta en ketorax da? Er desperat....

Legevakten kan ikke gjøre noe. 

Da oppsøker du legevakten! 

Anonymkode: 59560...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (29 minutter siden):

Har hatt gallesteinsanfall siden klokken seks og det vil ikke gå over, har tatt voltaren og paralgin og det hjelper ikke. Kan jeg ta en ketorax da? Er desperat....

Legevakten kan ikke gjøre noe. 

Hvorfor ikke? Du må innlegges hvis du er desperat av smerte. Du kan ha fått infeksjon. 

Anonymkode: 59560...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Ho sa jeg kunne ta ketorax og voltaren igjen om en time. Ringe opp igjen hvis det ikke ga seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ho sa jeg kunne ta ketorax og voltaren igjen om en time. Ringe opp igjen hvis det ikke ga seg. 

Spør heller legevakten enn folk her inne når du er en sånn situasjon. 

Anonymkode: 59560...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vendi skrev (4 minutter siden):

Der ser du. Du kunne jo ikke avvente et svar fra kupton på dette her. Bra du ringte. God bedring! 

Takk. Orker ikke mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Takk. Orker ikke mer. 

Skjønner at du er veldig sliten av så hyppige anfall.  Det er jo litt sånn med legevakten at noen ganger er de mer imøtekommende enn andre ganger, men jeg tror mange med gallestensanfall synes smertene er så sterke at de uten å nøle kontakter legevakten for å få ytterligere hjelp. Synes det var bra at du ringte - og håper at anfallet snart er over. Godt at det nå ikke er så lenge til august, slik at du kan få ordentlig hjelp med dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (12 minutter siden):

Takk. Orker ikke mer. 

Kan du ikke operere det ut? 

Anonymkode: 59560...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
frosken skrev (12 minutter siden):

Skjønner at du er veldig sliten av så hyppige anfall.  Det er jo litt sånn med legevakten at noen ganger er de mer imøtekommende enn andre ganger, men jeg tror mange med gallestensanfall synes smertene er så sterke at de uten å nøle kontakter legevakten for å få ytterligere hjelp. Synes det var bra at du ringte - og håper at anfallet snart er over. Godt at det nå ikke er så lenge til august, slik at du kan få ordentlig hjelp med dette. 

Det varte så lenge og i dag, ingenting hjelper jo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kan du ikke operere det ut? 

Anonymkode: 59560...fa9

Jo til høsten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Det varte så lenge og i dag, ingenting hjelper jo. 

Er det fortsatt like vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
frosken skrev (21 minutter siden):

Er det fortsatt like vondt?

Ja. Nå kan jeg ta voltaren igjen ifølge henne. Tok vel sist 18.20 så er det ikke litt tidlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Ja. Nå kan jeg ta voltaren igjen ifølge henne. Tok vel sist 18.20 så er det ikke litt tidlig? 

Stol på legevaktslegen. Du tåler jo voltaren godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
frosken skrev (2 minutter siden):

Stol på legevaktslegen. Du tåler jo voltaren godt:-)

Ja har tatt, hjelper ikke enda. Er redd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Ja har tatt, hjelper ikke enda. Er redd. 

Har du feber? Hvis ikke, så vil nok dette gå over som det pleier - men hvis du har feber eller andre symptomer du ikke pleier å ha, så må du ringe legevakten igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
frosken skrev (51 minutter siden):

Har du feber? Hvis ikke, så vil nok dette gå over som det pleier - men hvis du har feber eller andre symptomer du ikke pleier å ha, så må du ringe legevakten igjen. 

Er på legevaktén,fikk en sprøyte voltaren. Skulle vente i 20 min så henter han meg igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...