Gå til innhold

Naturister som går nakne rundt på turstier.


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om det, og hvordan ville dere reagert på å møte dem på tur? 

Det er ikke greit mtp barn og ungdom som møter dem, for det oppleves jo veldig ubehagelig og kanskje skremmende på noen av dem. Jeg som voksen reagerer ikke negativt, og jeg blir ikke støtt. Jeg lurer jo bare på hva de får ut av det, og hvorfor de ikke kan ha på seg minimalt med klær. Det er jo ikke sånn at de er alene på stedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Hva tenker dere om det, og hvordan ville dere reagert på å møte dem på tur? 

Det er ikke greit mtp barn og ungdom som møter dem, for det oppleves jo veldig ubehagelig og kanskje skremmende på noen av dem. Jeg som voksen reagerer ikke negativt, og jeg blir ikke støtt. Jeg lurer jo bare på hva de får ut av det, og hvorfor de ikke kan ha på seg minimalt med klær. Det er jo ikke sånn at de er alene på stedet. 

Hadde ringt 113 og tenk de var gal. 

Anonymkode: 9624f...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde ringt 113 og tenk de var gal. 

Anonymkode: 9624f...38e

Ja, hvis det ikke var kjent at det er mange naturister i området, men det er det. De er flere som går rundt der, og det står om dem i en av riksavisene i dag. Da får de jo med seg at mange misliker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Ja, hvis det ikke var kjent at det er mange naturister i området, men det er det. De er flere som går rundt der, og det står om dem i en av riksavisene i dag. Da får de jo med seg at mange misliker det. 

Hvor er dette? Aldri opplevd det. Synes det er dårlig gjort å gå naken i offentligheten. De oppfører seg som dyr hvis de går rundt nakne… æsj! 

Anonymkode: 9624f...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor er dette? Aldri opplevd det. Synes det er dårlig gjort å gå naken i offentligheten. De oppfører seg som dyr hvis de går rundt nakne… æsj! 

Anonymkode: 9624f...38e

Tjøme ved Tønsberg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Tjøme ved Tønsberg. 

Er det egne sånne steder da?

Anonymkode: 9624f...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det egne sånne steder da?

Anonymkode: 9624f...38e

Ja, det er et område for naturister. Saken er at de går rundt utenfor på turstier som alle bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Ja, det er et område for naturister. Saken er at de går rundt utenfor på turstier som alle bruker. 

Det synes jeg ikke noe om.

Anonymkode: 9624f...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Ja, det er et område for naturister. Saken er at de går rundt utenfor på turstier som alle bruker. 

Da blir det blotting da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knas skrev (4 minutter siden):

Ikke greit. Og det er vel ikke lov? Er det så vanskelig å kle på seg? 

Nei, det er ikke lov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 time siden):

Ja, det er et område for naturister. Saken er at de går rundt utenfor på turstier som alle bruker. 

Det synes jeg ikke er nødvendig nei, de klarer å slenge på seg en shorts eller en lett kjole om de skal bort fra selve naturiststranda og vet at det er mange andre mennesker dit de skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody skrev (15 minutter siden):

Jeg synes det er fantastisk at noen tenker utenfor boksen og tør å gå naken rundt i skogen.

Jeg tror ikke dette handler om mot 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 timer siden):

Hva tenker dere om det, og hvordan ville dere reagert på å møte dem på tur? 

Det er ikke greit mtp barn og ungdom som møter dem, for det oppleves jo veldig ubehagelig og kanskje skremmende på noen av dem. Jeg som voksen reagerer ikke negativt, og jeg blir ikke støtt. Jeg lurer jo bare på hva de får ut av det, og hvorfor de ikke kan ha på seg minimalt med klær. Det er jo ikke sånn at de er alene på stedet. 

Mindre skremmende enn å se folk i fullt BDSM-utstyr i et Pride-tog?

Anonymkode: 9a91e...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 timer siden):

Hva tenker dere om det, og hvordan ville dere reagert på å møte dem på tur? 

Det er ikke greit mtp barn og ungdom som møter dem, for det oppleves jo veldig ubehagelig og kanskje skremmende på noen av dem. Jeg som voksen reagerer ikke negativt, og jeg blir ikke støtt. Jeg lurer jo bare på hva de får ut av det, og hvorfor de ikke kan ha på seg minimalt med klær. Det er jo ikke sånn at de er alene på stedet. 

MER skremmende enn å se folk i fullt BDSM-utstyr i et Pride-tog?

Anonymkode: 9a91e...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

MER skremmende enn å se folk i fullt BDSM-utstyr i et Pride-tog?

Anonymkode: 9a91e...509

Jeg tror ikke barn skjønner settingen og voksne vet hva de går til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Jeg tror ikke barn skjønner settingen og voksne vet hva de går til. 

Men nake folk skremmer barn?

Anonymkode: 9a91e...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

MER skremmende enn å se folk i fullt BDSM-utstyr i et Pride-tog?

Anonymkode: 9a91e...509

Det er noe helt annet og når man går for å se et Pride-tog så vet man at det også vil dukke opp noen i slikt utstyr. Om man er ute og rusler en tur på en offentlig tursti forventer man ikke å møte splitter nakne mennesker. Jeg skjønner at det er godt å gå helt naken på en varm sommerdag, men at noen av disse naturistene ikke skjønner at andre ikke er særlig interessert i å se tissen og brystene deres det skjønner jeg ikke. De bidrar jo ikke akkurat til å gi folk et bedre syn på naturister på den måten. Hensyn og respekt må gå begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (21 minutter siden):

Det er noe helt annet og når man går for å se et Pride-tog så vet man at det også vil dukke opp noen i slikt utstyr. Om man er ute og rusler en tur på en offentlig tursti forventer man ikke å møte splitter nakne mennesker. Jeg skjønner at det er godt å gå helt naken på en varm sommerdag, men at noen av disse naturistene ikke skjønner at andre ikke er særlig interessert i å se tissen og brystene deres det skjønner jeg ikke. De bidrar jo ikke akkurat til å gi folk et bedre syn på naturister på den måten. Hensyn og respekt må gå begge veier.

De får nok heller gå i skogen i fullt BDSM-utstyr. Tross alt bedre å se lakk og lær, pisk og knebel, enn ett naturlig nakent menneske.

Anonymkode: 9a91e...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...