Gå til innhold

Hva har vært avgjørende for deg i din kamp mot depresjon og hypomani/mani?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Går dere på flere medisiner eller har en type hjulpet? 
liker å ikke være dopet og miste meg med tabeletter så er så skreptisk på det også

Anonymkode: 0ab04...e03

Nei men da får du helle være syk da. For oss med bipolar er det medisiner og bedret sykdom eller ikke medisiner og et liv i sykdomshelvetet. DET er å miste seg selv. 

Anonymkode: 791a5...38e

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

liker å ikke være dopet og miste meg med tabeletter så er så skreptisk på det også

Jeg bruker flere nå. Har prøvd mye forskjellig. De medisinene som har utgjort størst forskjell for meg er nok wellbutrin og litium. Men akkurat det med medisiner er jo veldig individuelt hva som fungerer og ikke.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei men da får du helle være syk da. For oss med bipolar er det medisiner og bedret sykdom eller ikke medisiner og et liv i sykdomshelvetet. DET er å miste seg selv. 

Anonymkode: 791a5...38e

Jeg har klart meg i mange år og har ikke bipolar diagnose. Sliter med angst og depresjon med utmattelse. Å være apatiske og likegyldig for meg er heller ikke ett liv. Men skjønner for dere som sliter med høye svingninger

AnonymBruker
lavender skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker flere nå. Har prøvd mye forskjellig. De medisinene som har utgjort størst forskjell for meg er nok wellbutrin og litium. Men akkurat det med medisiner er jo veldig individuelt hva som fungerer og ikke.

Ja det er helt sant. Synst det er så dumt at man må prøve så mye før man evt kanskje kan bli bedre. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det er helt sant. Synst det er så dumt at man må prøve så mye før man evt kanskje kan bli bedre. 

Ja, det kan være ganske frustrerende. Er vel ikke så mange som treffer på første forsøk, men man jo bare holde ut, man vil jo mest sannsynlig finne noe som fungerer til slutt.

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det jeg går på som er rettet mot bipolar er to stk medisiner. Men den ene tror jeg er overflødig. 

Jeg har på ingen måte mistet meg selv med tabletter. Jeg er mer meg selv nå enn som nesten konstant syk opp eller ned. 

AnonymBruker
lavender skrev (3 minutter siden):

Ja, det kan være ganske frustrerende. Er vel ikke så mange som treffer på første forsøk, men man jo bare holde ut, man vil jo mest sannsynlig finne noe som fungerer til slutt.

Nei det er sant. Jeg har en som har godt greit å gå på men nå virker den ikke lengre..

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Det jeg går på som er rettet mot bipolar er to stk medisiner. Men den ene tror jeg er overflødig. 

Jeg har på ingen måte mistet meg selv med tabletter. Jeg er mer meg selv nå enn som nesten konstant syk opp eller ned. 

Ja det skjønner jeg veldig godt.. må være frustrerende å være høyt og lavt 😞

veldig bra at du har fått det bedre, det er det viktigste❤️

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det skjønner jeg veldig godt.. må være frustrerende å være høyt og lavt 😞

veldig bra at du har fått det bedre, det er det viktigste❤️

Ja. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...