Gå til innhold

Har du lagt på deg etter at du ble psyk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

UtakknemligDiva
Everybody skrev (8 minutter siden):

Må være deilig å ikke legge på seg av medisiner.

Jeg er ikke akkurat lei meg for at jeg ikke har gjort det nei. Men jeg tenker det må være deilig å klare ting og holde fokus der man skal over tid uten å få tankekjør, nedstemthet av å være alene og ha fri, å kunne være lykkelig uten at det skjer noe spesielt! Det tenker jeg må være deilig!

90tallsbarn skrev (4 minutter siden):

Jeg er ikke akkurat lei meg for at jeg ikke har gjort det nei. Men jeg tenker det må være deilig å klare ting og holde fokus der man skal over tid uten å få tankekjør, nedstemthet av å være alene og ha fri, å kunne være lykkelig uten at det skjer noe spesielt! Det tenker jeg må være deilig!

Ville du hatt noen ekstra kilo mot å ha ingen psykiske lidelser?

UtakknemligDiva
Everybody skrev (1 time siden):

Ville du hatt noen ekstra kilo mot å ha ingen psykiske lidelser?

Nei :) eller… noen ekstra kilo hadde ikke skadet meg. Jeg veide en del ekstra kg for 13 år siden, da jeg festet nesten hver dag i flere mnd en periode. Alkohol er nr 1 for å legge på seg! Nådde det som egt er idealvekten min, og følte en annen styrke i kroppen. I tillegg noe mer tiltrekkende på en måte, fikk større pupper 😜 men jeg likte ikke at favorittjeansen var blitt trang og var vant med æ være tynn så det var et «sjokk» . 
Men hadde det ikke vært for en ting i livet mitt, kunne jeg gjerne fått litt ekstra kg mot null psykiske lidelser.

AnonymBruker

Nei. En av tingene jeg henger meg litt opp i er å trene, og en del matvarer er "forbudt". Vil ikke kalle det sykt akkurat, men det er forandringen etter at jeg har vært oftere syk enn før. Så tvert imot. 

Tok Remeron en stund. Da fikk jeg veldig trang til å spise. Er det sånn på alle antidepressiva?? Hadde jeg fortsatt på det, så hadde jeg nok gått opp. 

Hvordan er der på Lamictal? Vil det være mer sikkert å gå på stemningsstabiliserende enn rene antidepressiva sånn sett??

Anonymkode: a19c5...655

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...