Gå til innhold

Har drapstanker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hva gjør man for å bli kvitt det? 

Anonymkode: 37f21...b26

Har hatt det selv og det forsvant etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
aa-k-j skrev (Akkurat nå):

Har hatt det selv og det forsvant etterhvert. 

Hva gjorde du for å klare å unngå å drepe noen? 

Anonymkode: 37f21...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hva gjorde du for å klare å unngå å drepe noen? 

Anonymkode: 37f21...b26

Fokuserte på andre ting og på de som ville meg vel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det går fuckings ikke over av seg selv. De har jo skadet meg. 

Anonymkode: 37f21...b26

Han jeg har hatt drapstanker mot (så ille at politiet valgte å kroppsvisitere meg hver dag i rettsaken da jeg hadde gitt uttrykk for mine tanker) gjorde meg også veldig vondt. Men etter hvert så roer det seg likevel for de aller fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (11 minutter siden):

Han jeg har hatt drapstanker mot (så ille at politiet valgte å kroppsvisitere meg hver dag i rettsaken da jeg hadde gitt uttrykk for mine tanker) gjorde meg også veldig vondt. Men etter hvert så roer det seg likevel for de aller fleste.

Dette er nå flere år siden. Kanskje over 3år siden kanskje tilogmed 5år siden. Men jeg sliter fortsatt med stemmer og en helvetes uro i dårlige perioder. Har sikkert hvilepuls på over 150 i over 1 uke nå fordi jeg er så sint og ustabil. Burde holde meg langt unna folk. Hva er beste tipset for å bli kvitt mobbingen dems? Skjære hull i bilen dems? 

Anonymkode: 37f21...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva gjør man for å bli kvitt det? 

Anonymkode: 37f21...b26

Hva hjelper deg hvis de dør? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Hva hjelper deg hvis de dør? 

Det hjelper vel ikke. Da er det bare ekkelt å tenke på at de kan hjemsøke meg. Vil ikke skade noen. Vil bare bli kvitt mobbingen og uroen. 

Anonymkode: 37f21...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette er nå flere år siden. Kanskje over 3år siden kanskje tilogmed 5år siden. Men jeg sliter fortsatt med stemmer og en helvetes uro i dårlige perioder. Har sikkert hvilepuls på over 150 i over 1 uke nå fordi jeg er så sint og ustabil. Burde holde meg langt unna folk. Hva er beste tipset for å bli kvitt mobbingen dems? Skjære hull i bilen dems? 

Anonymkode: 37f21...b26

Høres slitsomt ut. Vet dessverre ikke hva som er best måte å få slutt på det på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det hjelper vel ikke. Da er det bare ekkelt å tenke på at de kan hjemsøke meg. Vil ikke skade noen. Vil bare bli kvitt mobbingen og uroen. 

Anonymkode: 37f21...b26

Ja, du tenker jo fornuftig. For det hjelper deg absolutt ingenting at de dør om du skulle være årsaken til det. Du ville fått merbelastning etter en tid ihvertfall. 

Kan du ikke komme deg unna på annen måte, som å flytte? Kutte helt kontakt? 

De oppfører seg ikke akseptabelt mot deg, så har du med dem å gjøre? Føler du at du må det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Ja, du tenker jo fornuftig. For det hjelper deg absolutt ingenting at de dør om du skulle være årsaken til det. Du ville fått merbelastning etter en tid ihvertfall. 

Kan du ikke komme deg unna på annen måte, som å flytte? Kutte helt kontakt? 

De oppfører seg ikke akseptabelt mot deg, så har du med dem å gjøre? Føler du at du må det? 

Jeg har ikke kontakt med dem. De bare sa og gjorde noe veldig stygt for noen år siden. 

Anonymkode: 37f21...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (4 timer siden):

Det har jeg også hatt. Det er mer vanlig enn man skulle tro. Det gikk over etter hvert. 

Hevntanker er normalt ja. Vi skulle visst alt som skjedde i hodet på mennesker som blir sviktet, mobbet og mishandlet. Men de menneskene sier det ikke alltid høyt. Forståelig nok siden de føler mye skrekk og skam for å ha de tankene. I know 🙃

Men det er "bare" og bare tanker. Tror ikke du ville klart å utføre noe sånt- på langt nær. Men det er bra av deg å innrømme hvordan det kan føles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke kontakt med dem. De bare sa og gjorde noe veldig stygt for noen år siden. 

Anonymkode: 37f21...b26

Ok. Du må på en måte legge det bort. Lett å si ja. 

Men det beste du kan gjøre er å få det så bra du kan. De har ingen makt over deg lenger med mindre du tillater det. De betyr ingenting. De har ingenting i livet ditt eller i tankene dine å gjøre. Rett og slett . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (5 minutter siden):

Hevntanker er normalt ja. Vi skulle visst alt som skjedde i hodet på mennesker som blir sviktet, mobbet og mishandlet. Men de menneskene sier det ikke alltid høyt. Forståelig nok siden de føler mye skrekk og skam for å ha de tankene. I know 🙃

Men det er "bare" og bare tanker. Tror ikke du ville klart å utføre noe sånt- på langt nær. Men det er bra av deg å innrømme hvordan det kan føles. 

Jeg tror ikke selv at jeg er i stand til å utføre noe slikt, men husker jeg var skremt av meg selv. For det føltes som et kall. At jeg skulle beskytte meg og andre jenter fra å bli utsatt for han igjen. Men jeg fikk min "hevn" i at han nå sitter i fengsel på forvaringsdom. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Ok. Du må på en måte legge det bort. Lett å si ja. 

Men det beste du kan gjøre er å få det så bra du kan. De har ingen makt over deg lenger med mindre du tillater det. De betyr ingenting. De har ingenting i livet ditt eller i tankene dine å gjøre. Rett og slett . 

Ok takk. Det er sant

Anonymkode: 37f21...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg det vekk hev hodet og går videre. Gjør du noe mot de er du ikke bedre enn dem. Har selv opplevd at folk har vært ganske stygg mot meg, men det sier mer om de enn det gjør om meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har ikke kontakt med dem. De bare sa og gjorde noe veldig stygt for noen år siden. 

Anonymkode: 37f21...b26

Få dem ut av hodet ditt og slutt å gi dem plass. Tenk på deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...