Gå til innhold

Flere her som ikke har et liv og bare vil dø?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, men hadde det sånn som deg før.

Nå vil jeg ikke dø lenger. Det kan skje for deg også. Begynn å se på hva som skal til. Hva du ønsker i livet. Og vær bevisst på at ingenting er statisk. Om ti år kan livet være annerledes. Livet er et kort glimt mellom to evigheter. Hvorfor ikke se hva som skjer? 

Dette er slikt som har hjulpet meg. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Som ikke ha noen venner eller noe liv? Det er veldig trist 😔

Anonymkode: 847dd...c6e

Jeg er så lei meg for å høre det! Har du familie i nærheten? Hva er diagnosen din? Kan du ta opp en gammel hobby eller starte feks å trene for å få kontakt med andre mennesker?

Anonymkode: 38219...215

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som ikke ha noen venner eller noe liv? Det er veldig trist 😔

Anonymkode: 847dd...c6e

På en måte skjønner jeg deg, men det er fordi jeg er sengeliggende og har ikke noe liv lengre pga det. Jeg orker ikke mye folk rundt meg, da blir jeg dårligere. Men man må og tro og håpe at man vil bli bedre igjen. En dag vil man se tilbake og tenke, fy søren så sterk jeg er💪🏼 og ikke minst glad for at vi ikke ga opp💞

Anonymkode: c2f19...8bf

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

På en måte skjønner jeg deg, men det er fordi jeg er sengeliggende og har ikke noe liv lengre pga det. Jeg orker ikke mye folk rundt meg, da blir jeg dårligere. Men man må og tro og håpe at man vil bli bedre igjen. En dag vil man se tilbake og tenke, fy søren så sterk jeg er💪🏼 og ikke minst glad for at vi ikke ga opp💞

Anonymkode: c2f19...8bf

Du har så rett... Jeg har selv nå kommet meg igjennom til sammen tre år som mye har bestått av sterke smerter og utmattelse, og det har vært perioder der jeg ikke har helt sett noen løsning, men da har jeg valgt å gjøre aktiviteter som jeg har fått til tross begrensninger. Det er ganske mye en kan fylle livet sitt med, selv om en er mye i passivitet/sengeliggende. Det er en fordel om en klarer å fokusere på mulighetene og det en mestrer fremfor alle begrensningene og det en ikke får til.

En annen ting som har vært viktig for meg, er at selv om jeg var mye passiv og sengeliggende i et par års tid, var det viktig for meg å gi meg selv grunner til å bevege litt på meg.

Jeg ønsker deg god bedring, en god porsjon tålmodighet og jeg er sikker på at det vil gå bra for deg - du har den riktige innstillingen... 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...