Gå til innhold

Hvis man er for dårlig til å komme ned på poliklinikken kan og vil psykologen ringe for en ringetone isteden da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått det av min behandler i alle fall. Behandler har jo satt av tiden til deg så det skulle ikke være noe problem. Men hør med behandleren din på forhånd hva dere gjør i en slik situasjon for sikkerhetsskyld. 

Annonse

Når jeg har vært veldig dårlig,  så har jeg hatt telefonsamtaler med behandleren min på Dps.  Jeg bor et stykke unna og kjører vanligvis selv, men når jeg er veldig deprimert, så er jeg så kognitivt svekket at jeg ikke kjører bil.

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Eller tilbyr de ikke det? Hvis man ringer samme dag og sier man er for dårlig til å komme? 

Anonymkode: 5bfab...75e

Det er kanskje de mest vanskelige dagene at en fysisk time med behandler er mest nyttig. Jeg opplever at digital konsultasjon begrenser temaer som jeg klarer å ta opp.

Eneste grunn til at jeg har spurt om å få omgjort en fysisk konsultasjon til digital, har vært i de tilfeller kroppen overhodet ikke har vært samarbeidsvillig mtp. smerter på tross av opioider. Men jeg vet at jeg alltid får best utbytte av fysisk konsultasjon, og særlig om en er i en dårlig periode er behove større.

Men du kjenner deg selv og terapeuten best. Håper du finner en løsning. Ønsker deg god bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...