Gå til innhold

Har du reservert journalen din slik at etterlatte ikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kommenterte behandler det? Kan jeg spørre hvorfor du gjorde det?

Anonymkode: e6b19...d13

Hun sa bare at det var greit. Jeg gjorde det fordi jeg var redd pårørende skulle ønske å lese journalen dersom jeg døde i selvmordsforsøk. Jeg regner egentlig med at der er en liten sannsynlighet for det, men jeg ville forsikre meg. 

Annonse

AnonymBruker

Jaa jeg har reservert meg. Syns det skulle vært flaut hvis foreldra mine hadde sett alt det tullet med halvhjertede overdose "selvmordsforsøk" jeg hadde i 20årene. Alle de ressursene jeg tok opp for de som virkelig var suicidale. 

Anonymkode: 8c3a5...438

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jaa jeg har reservert meg. Syns det skulle vært flaut hvis foreldra mine hadde sett alt det tullet med halvhjertede overdose "selvmordsforsøk" jeg hadde i 20årene. Alle de ressursene jeg tok opp for de som virkelig var suicidale. 

Kommenterte behandler det? Regner du med å dø før foreldrene dine? Siden du skriver at det ville vært flaut om de leste. Ikke slemt ment.

Anonymkode: e6b19...d13

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Var du veldig oppmerksomhetssyk den gangen?

Anonymkode: a418f...ecc

Annonse

Har ikke sperret journalen for innsyn, men min forrige fastlege sperret enkelte i nær familie fra å få noe som helst innformasjon. Har nemlig opplevd at noen fikk informasjon de ikke skulle ha. Om det hjelper, vet jeg ikke. Da må eventuelt helsepersonell sjekke journalen min før de gir ut noe innformasjon.  Vet ikke hvordan det fungerer i det virkelige liv.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Var du veldig oppmerksomhetssyk den gangen?

Anonymkode: a418f...ecc

Jaa jeg tok jo overdoser i flere ganger i året. Men heldigvis var det bare i 20åra 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...