Gå til innhold

Kan jeg sende en sms siden det er veldig tøft nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
lavender skrev (55 minutter siden):

Hvordan går det med deg?

Ville bare si at dersom du skulle ønske så kan en ide være å sende e-konsultasjon til fastlegen dersom han tilbyr dette. Mange fastleger jobber jo utenom arbeidstid, så det kan jo hende han vil se den i morgen og kunne fikse det før mandag. Det er vel kanskje litt som ett skudd i blinde, men kan være verdt ett forsøk.

Ja det er en idé. Jeg kan prøve det. Jeg har det sånn der. Men nå er heldigvis dagen over.

Anonymkode: e86ad...6bd

Fortsetter under...

lavender skrev (11 timer siden):

Hvordan går det med deg?

Ville bare si at dersom du skulle ønske så kan en ide være å sende e-konsultasjon til fastlegen dersom han tilbyr dette. Mange fastleger jobber jo utenom arbeidstid, så det kan jo hende han vil se den i morgen og kunne fikse det før mandag. Det er vel kanskje litt som ett skudd i blinde, men kan være verdt ett forsøk.

Det er en god idé. Min fastlege har svart meg på e-konsultasjon søndags kveld. Så det kan være TS får svar. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Fastlegen min ringte meg etter avtale for noen dager siden fra en mobil hvor nummeret vistes på displayet mitt. Jeg vet ikke om det er hens private mobil. Det sto Lege og så navnet hens på displayet, pluss nummeret. Nå er det helg og jeg sliter veldig. Situasjonen er slik at hjemmesykepleien deler ur medisiner til meg. Jeg står på 20 mg sobril ved behov. Nå får jeg ikke dette med hjemmesykepleien noe jeg tror er en misforståelse. Har det veldig vanskelig. Kan jeg sende legen en sms og høre om hen kan kontakte hjemmesykepleien, slik at jeg får evt. medisinen eller må jeg virkelig nødt å kontakte legevakt? Vil jo ikke forstyrre hen i helga. Hva synes dere? Kjenner hen dårlig fordi det er en ny fastlege. Men veldig tøft å vente til mandag. 

Hvorfor kan du ikke styre medisinene selv? 

Anonymkode: 69b33...574

AnonymBruker
lavender skrev (46 minutter siden):

Så fint å høre at du har klart deg igjennom dagen. 

Ja, på kvelden kom en venninne på besøk. Snakker ikke med henne om dette, men fint å delvis klare å tenke på noe annet.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, på kvelden kom en venninne på besøk. Snakker ikke med henne om dette, men fint å delvis klare å tenke på noe annet.

Så fint. Det hjelper ofte å få tankene over på noe annet. Har du noen planer i dag?

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (30 minutter siden):

Det er en god idé. Min fastlege har svart meg på e-konsultasjon søndags kveld. Så det kan være TS får svar. 

Jeg håper på det. Tenkte uansett å ringe legekontoret på mandag. Må snakke med hen. Jeg er engstelig for at det ikke vil ordne seg.

AnonymBruker
lavender skrev (3 minutter siden):

Så fint. Det hjelper ofte å få tankene over på noe annet. Har du noen planer i dag?

Har ingen planer. Det er søndag og jeg synes de dagene ofte er vanskelige. Det er så stille. Det er fint vær men sliter litt med å gå ut pga angsten. Jeg håper det ordner seg når jeg får snakket med legen, tenker mye på det. Ser på tv, det avleder litt. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har ingen planer. Det er søndag og jeg synes de dagene ofte er vanskelige. Det er så stille. Det er fint vær men sliter litt med å gå ut pga angsten. Jeg håper det ordner seg når jeg får snakket med legen, tenker mye på det. Ser på tv, det avleder litt. 

Skjønner du bekymrer deg, men når legen har sagt til deg at du skal stå på sobril ved behov så er det nok bare en misforståelse fra hjemmesykepleiens side slik som du sier. Det vil nok ordne seg. Bra du klarer avlede litt, forhåpentligvis blir det en positiv erfaring du kan ta med deg videre at du klarer å stå i angsten uten medisiner også. 

AnonymBruker
lavender skrev (39 minutter siden):

Skjønner du bekymrer deg, men når legen har sagt til deg at du skal stå på sobril ved behov så er det nok bare en misforståelse fra hjemmesykepleiens side slik som du sier. Det vil nok ordne seg. Bra du klarer avlede litt, forhåpentligvis blir det en positiv erfaring du kan ta med deg videre at du klarer å stå i angsten uten medisiner også. 

Jeg håper det ordner seg ja. Får ta det som en positiv erfaring. Nå er det å komme gjennom søndagen. Jeg tror det skal gå litt bedre enn i går.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg håper det ordner seg ja. Får ta det som en positiv erfaring. Nå er det å komme gjennom søndagen. Jeg tror det skal gå litt bedre enn i går.

Så godt å høre at du tror det vil gå bedre i dag. Jeg håper du får en så ok dag som mulig. 

AnonymBruker
lavender skrev (2 minutter siden):

Så godt å høre at du tror det vil gå bedre i dag. Jeg håper du får en så ok dag som mulig. 

Tusen takk, og jeg ønsker det samme til deg. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...