Gå til innhold

Evil lives here


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Så på det, det handlet om en kirurg som hadde drept to og feiloperert folk med vilje. Noen ble lam og satt i rullestol. Uff, ikke kjekt. Mange skumle folk og til og med kirurger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (22 minutter siden):

Mange skumle folk og til og med kirurger. 

Men de aller fleste i den serien har vel yrker vi møter langt oftere, og det går helt fint?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (24 minutter siden):

Så på det, det handlet om en kirurg som hadde drept to og feiloperert folk med vilje. Noen ble lam og satt i rullestol. Uff, ikke kjekt. Mange skumle folk og til og med kirurger. 

Hvorfor i all verden skremmer du deg selv med å se på noe sånt? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
laban skrev (5 minutter siden):

Men de aller fleste i den serien har vel yrker vi møter langt oftere, og det går helt fint?

 

Jo det er jo alle slags folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
frosken skrev (5 minutter siden):

Hvorfor i all verden skremmer du deg selv med å se på noe sånt? 

 

Ja det lurer jeg og på,skulle hoppet over den episoden. Og er nå redd jeg tiltrekker meg negative krefter. Kanskje en ond kirurg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja det lurer jeg og på,skulle hoppet over den episoden. Og er nå redd jeg tiltrekker meg negative krefter. Kanskje en ond kirurg. 

Du klarer ikke å tiltrekke deg en ond kirurg. Heldigvis! Tvert om så har jo du møtt den kirurgen som etter all sannsynlighet skal operere deg, og han likte du godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Og er nå redd jeg tiltrekker meg negative krefter. Kanskje en ond kirurg. 

Nå er det vel litt andre omstendigheter rundt den planlagte operasjonen din på et offentlig sykehus i Norge, enn på en amerikansk privatklinikk? Hadde han som skal operere deg vært ond og forstyrret, hadde det nok vært avslørt for lengst. 

Sånn rent bortsett fra at det ikke finnes noe slikt fenomen som å tiltrekke seg alt ondt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
frosken skrev (11 minutter siden):

Du klarer ikke å tiltrekke deg en ond kirurg. Heldigvis! Tvert om så har jo du møtt den kirurgen som etter all sannsynlighet skal operere deg, og han likte du godt:-)

Ja men han virket grei han på serien og. Likt tiltrekker jo likt,leste om noen som skrev om det på fb. Uff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
laban skrev (10 minutter siden):

Nå er det vel litt andre omstendigheter rundt den planlagte operasjonen din på et offentlig sykehus i Norge, enn på en amerikansk privatklinikk? Hadde han som skal operere deg vært ond og forstyrret, hadde det nok vært avslørt for lengst. 

Sånn rent bortsett fra at det ikke finnes noe slikt fenomen som å tiltrekke seg alt ondt.  

Håper det,blir bare redd. Ja han var jo ikke en ung kirurg han jeg snakket med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Likt tiltrekker jo likt,leste om noen som skrev om det på fb.

Ja, da er det nok sant...

Med tanke på det som skjedde for 12 år siden, tror jeg vi kan avskrive alle teorier om at noen som løp den ene veien tiltrakk seg hat og ondskap mer enn de som tilfeldigvis løp den andre veien.

Kirurger ser på pasientene sine som "en blindtarm", "en livmor" eller "en galleblære", uten tanker om tiltrekning eller frastøting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
laban skrev (15 minutter siden):

Ja, da er det nok sant...

Med tanke på det som skjedde for 12 år siden, tror jeg vi kan avskrive alle teorier om at noen som løp den ene veien tiltrakk seg hat og ondskap mer enn de som tilfeldigvis løp den andre veien.

Kirurger ser på pasientene sine som "en blindtarm", "en livmor" eller "en galleblære", uten tanker om tiltrekning eller frastøting. 

Ok håper du har rett i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (34 minutter siden):

Håper det,blir bare redd. Ja han var jo ikke en ung kirurg han jeg snakket med. 

Du må slutte å skremme deg selv unødvendig🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
frosken skrev (13 minutter siden):

Du må slutte å skremme deg selv unødvendig🙂

Ja det er ikke bra,sant det🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...