Gå til innhold

Jeg er en dørmatte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En dørmatte andre bare kan tråkke på når det passer dem.. fordi jeg ikke er verdt noen ting..  sånn føles det å være meg :( 

Anonymkode: f33d8...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vondt. Er du deprimert? Mange psykiske lidelser kan gjøre at man mister selvrespekten og føler seg mindre verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Huff. Kjenner meg igjen. Håper du finner noen mennesker som viser deg godhet og ikke bruker deg som dørmatte. ❤️

Anonymkode: 471e8...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

En dørmatte andre bare kan tråkke på når det passer dem.. fordi jeg ikke er verdt noen ting..  sånn føles det å være meg :( 

Anonymkode: f33d8...461

Hva gjør folk med deg?

Anonymkode: a3359...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.7.2023 den 23.48):

Hva gjør folk med deg?

Anonymkode: a3359...d42

De bryr seg ikke om at jeg har følelser. 

Anonymkode: f33d8...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøv å sett grenser for deg selv. Ingen har rett til å bruke andre slik at en føler seg som en dørmatte. 
Du er verdifull og like bra som alle andre 

Anonymkode: d66de...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg bryr meg masse om andre mennesker. Jeg synes også at jeg er snill, behandler alle bra og er blid og hyggelg. Men til tross for det så føler jeg at jeg er en person som fortjener å bli tråkket på fordi jeg ikke er verdt noen ting og at det er derfor jeg også blir tråkket på. 
Jeg har ikke hatt det bra på flere dager. Det startet med at mannen min ble så sint på meg at han knuste mobilen sin, kastet meg ut (jeg var ute i flere timer og bare kjørte rundt uten mål og mening), han truet med å ta livet sitt, truet med å slå meg og var svart i øynene. Og siden da har jeg hatt det vondt. 

Anonymkode: f33d8...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja, jeg bryr meg masse om andre mennesker. Jeg synes også at jeg er snill, behandler alle bra og er blid og hyggelg. Men til tross for det så føler jeg at jeg er en person som fortjener å bli tråkket på fordi jeg ikke er verdt noen ting og at det er derfor jeg også blir tråkket på. 
Jeg har ikke hatt det bra på flere dager. Det startet med at mannen min ble så sint på meg at han knuste mobilen sin, kastet meg ut (jeg var ute i flere timer og bare kjørte rundt uten mål og mening), han truet med å ta livet sitt, truet med å slå meg og var svart i øynene. Og siden da har jeg hatt det vondt. 

Anonymkode: f33d8...461

Uff da, for en fæl opplevelse dette må ha vært. Tenker du å dra tilbake til mannen din da, eller har du dratt tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja, jeg bryr meg masse om andre mennesker. Jeg synes også at jeg er snill, behandler alle bra og er blid og hyggelg. Men til tross for det så føler jeg at jeg er en person som fortjener å bli tråkket på fordi jeg ikke er verdt noen ting og at det er derfor jeg også blir tråkket på. 
Jeg har ikke hatt det bra på flere dager. Det startet med at mannen min ble så sint på meg at han knuste mobilen sin, kastet meg ut (jeg var ute i flere timer og bare kjørte rundt uten mål og mening), han truet med å ta livet sitt, truet med å slå meg og var svart i øynene. Og siden da har jeg hatt det vondt. 

Anonymkode: f33d8...461

Det er jo psykisk vold han utsetter deg for. Da får man ofte denne følelsen av at man fortjener det. Du burde komme deg vekk fra denne mannen. Du fortjener faktisk bedre uansett hva han får deg til å tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg dro tilbake fordi jeg ikke hadde noe sted å gjøre av meg. Og han har bedt om unnskyldning. Men jeg er overbevist om at det er en mening med alt i livet og at jeg fra jeg ble født var lite verdt og ikke fortjener å ha det bra fordi jeg er som jeg er. 

Anonymkode: f33d8...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg dro tilbake fordi jeg ikke hadde noe sted å gjøre av meg. Og han har bedt om unnskyldning. Men jeg er overbevist om at det er en mening med alt i livet og at jeg fra jeg ble født var lite verdt og ikke fortjener å ha det bra fordi jeg er som jeg er. 

Anonymkode: f33d8...461

Det må være vondt å ha en følelse av at du ikke fortjener å ha det bra. Selvfølgelig fortjener du å ha det akkurat like bra som andre mennesker. 

Er det mulig å kunne si til kjæresten din noe om hvordan du føler det når han reagerer som han gjør?

Eks: ...Når du reagerer med så mye sinne, så blir jeg redd...

Vil han komme deg i møte på dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (4 timer siden):

Med det fine været som er nå, synes jeg heller du skal bade i sjøen. Langt mer forfriskende 😀

Det var lynnedslag og regn der jeg bor idag; så det ble ikke bading 😃 men jeg skjønte hva du mente og satte pris på det fordi det fikk meg til å våkne. Så takk. 

Anonymkode: f33d8...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Stormwind skrev (4 timer siden):

Det må være vondt å ha en følelse av at du ikke fortjener å ha det bra. Selvfølgelig fortjener du å ha det akkurat like bra som andre mennesker. 

Er det mulig å kunne si til kjæresten din noe om hvordan du føler det når han reagerer som han gjør?

Eks: ...Når du reagerer med så mye sinne, så blir jeg redd...

Vil han komme deg i møte på dette? 

Har forsøkt det. Men nå vil jeg ikke snakke mer om dette. Tusen takk for svar; satte pris på dem. 

Anonymkode: f33d8...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...