Gå til innhold

Hvordan har sommeren din vært så langt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du det greit eller strever du?

Anonymkode: 4728f...941

Glemte å svare selv; formen min svinger. Prøver å holde meg i aktivitet hele tiden for å holde tankene på avstand. Mye selvmordstanker om nettene, litt mer fraværende om dagen.

Jeg har hatt en veldig fin sommer så langt 😊 Jeg gruet meg litt på forhånd, men det har gått bedre enn jeg bekymret meg for. Det har gått litt opp og ned selvfølgelig, men for det aller meste har jeg hatt bra dager. Jeg er snart ferdig med 3 uker med ferie nå og selv om jeg har hatt en veldig fin tid sammen med familie så ser jeg frem mot å begynne hverdagen igjen og komme tilbake igjen i de faste rutinene 🙂

AnonymBruker
lavender skrev (12 minutter siden):

Jeg har hatt en veldig fin sommer så langt 😊 Jeg gruet meg litt på forhånd, men det har gått bedre enn jeg bekymret meg for. Det har gått litt opp og ned selvfølgelig, men for det aller meste har jeg hatt bra dager. Jeg er snart ferdig med 3 uker med ferie nå og selv om jeg har hatt en veldig fin tid sammen med familie så ser jeg frem mot å begynne hverdagen igjen og komme tilbake igjen i de faste rutinene 🙂

Hvilken diagnose har du? Har du vært stabil lenge?

Annonse

Sommeren var helt perfekt lenge. Er på sommerhuset og tar vare på turister. DE er helt fantastiske, men jeg er utrolig sliten av for mye mennesker all over. Så jeg blir kvalm. Men det går jo på en måte. 

I kveld skulle venner komme å feire. Jeg har både handlet  og begynte å lage mat men det ble avlyst av en veldig god grunn. Jeg ga maten til turistene og de ble happy da 😊 jeg er sliten men ikke nedtrykt. Bare ingen energi. Vet ikke hva jeg gjør i kveld, men har hatt en vidunderlig sommer i to måneder. Kan ikke akkurat klage 😊

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvilken diagnose har du? Har du vært stabil lenge?

Jeg har bipolar og asperger. Jeg vil si at jeg har vært ganske så stabil siste 4 måneder. Det har vel gått opp og ned, men det er lenge siden sist jeg var så dårlig at jeg trengte innleggelse. Nå har jeg bare fått hyppigere oppfølging hjemme i stedet for ved forverring. Noe jeg er veldig glad for, for bare ett halvt år tilbake brukte det bare gå knappe 1-3 måneder mellom hver gang jeg endte opp innlagt.

AnonymBruker
lavender skrev (3 minutter siden):

Jeg har bipolar og asperger. Jeg vil si at jeg har vært ganske så stabil siste 4 måneder. Det har vel gått opp og ned, men det er lenge siden sist jeg var så dårlig at jeg trengte innleggelse. Nå har jeg bare fått hyppigere oppfølging hjemme i stedet for ved forverring. Noe jeg er veldig glad for, for bare ett halvt år tilbake brukte det bare gå knappe 1-3 måneder mellom hver gang jeg endte opp innlagt.

Har du bipolar 1 eller 2 og hvilke medisiner bruker du?

Sommeren har bare gått så fort. Jeg har tilbrakt de fleste ettermiddager og kvelder i alkoholrus. Vært alt for full alt for ofte. Følelsesmessig flat store deler av tiden. Prøver å fungere på dagtid i det minste. Har vært lite trening siste fire uker da. Bør komme meg i gang igjen snart. Om ikke annet har jeg et håp om å bli varig rusfri til høsten. En skummel tanke da, men et ønsket utfall det er det.

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Sommeren har bare gått så fort. Jeg har tilbrakt de fleste ettermiddager og kvelder i alkoholrus. Vært alt for full alt for ofte. Følelsesmessig flat store deler av tiden. Prøver å fungere på dagtid i det minste. Har vært lite trening siste fire uker da. Bør komme meg i gang igjen snart. Om ikke annet har jeg et håp om å bli varig rusfri til høsten. En skummel tanke da, men et ønsket utfall det er det.

Har du familie og venner som står deg nær? Drikker du alene?

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Vil ikke si de står meg nær. Mest fordi jeg trekker meg mye vekk. Ja jeg drikker alene. 

Hva gjør du på dagtid for å hjelpe deg selv? Jeg drakk mye som ungdom. Altfor mye. Det ble en ond spiral med mye skam.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva gjør du på dagtid for å hjelpe deg selv? Jeg drakk mye som ungdom. Altfor mye. Det ble en ond spiral med mye skam.

Går tur/trener, prøver å lage meg ordentlig mat og holde sånn passe orden i huset. Kjenner på skam når jeg handler masse øl på butikken. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...