Gå til innhold

Kan en mann sende daglige meldinger uten å re interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi har møttes 3 ganger. Startet bare med at jeg skulle gå tur med hunden hans. Men så spurte han om det var ok om han var med og gikk med oss så vi gikk tur sammen. Etter dette har det vært melding  ukentlig fra han. Jeg håper det bare er vennskapelig, men han er den som tar initiativ til kontakt hele tiden. Jeg gjør ikke fordi jeg føler «noe» mellom oss ikke stemmer. Men jeg vet ikke hva det er. Men så vil jeg ikke stå frem som innbilsk heller. Han er ikke norsk og har en annen kultur når det kommer til kontakt med folk muligens.

Anonymkode: d9bdf...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd å snakke nesten hver dag der det bare var vennskapelig. Så jeg vet ikke helt hvordan jeg ville tolket det hvis jeg var deg, mye avhenger jo av innholdet i meldingene kanskje. Har dere snakket daglig lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lavender skrev (På 22.7.2023 den 20.37):

Jeg har opplevd å snakke nesten hver dag der det bare var vennskapelig. Så jeg vet ikke helt hvordan jeg ville tolket det hvis jeg var deg, mye avhenger jo av innholdet i meldingene kanskje. Har dere snakket daglig lenge?

Nei? Vi møttes i vinter, men jeg gikk alene med hunden de første gangene. Plutselig inviterte spurte han om vi kunne gå sammen og deretter har han sendt veldig mye meldinger. 
Han kan spørre om jeg skal noe den og den dagen. Sende bilde av ting har gjør i hverdagen. Han vet at jeg har type. 
Men jeg føler det er ganske viktig for ham å ha kontakt med meg av en grunn.. jada kan hende det er vennskapelig. Jeg håper det.

Anonymkode: d9bdf...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei? Vi møttes i vinter, men jeg gikk alene med hunden de første gangene. Plutselig inviterte spurte han om vi kunne gå sammen og deretter har han sendt veldig mye meldinger. 
Han kan spørre om jeg skal noe den og den dagen. Sende bilde av ting har gjør i hverdagen. Han vet at jeg har type. 
Men jeg føler det er ganske viktig for ham å ha kontakt med meg av en grunn.. jada kan hende det er vennskapelig. Jeg håper det.

Anonymkode: d9bdf...06c

Ikke så lett å si hva han tenker og hvilke følelser han har for deg. Har du vurdert å spørre han eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en interesse fra hans side . Om det er bare vennskapelig eller noe mer vil vel tiden vise. Noen menn viser interesse om det så bare er på vennskapelig basis. Men et vennskap kan jo utvikle seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor går du tur med hunden hans, hvordan kom den avtalen i gang, og hvordan tenkte du når han ville bli med? 

Kontekst er jo ganske viktig her  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (7 timer siden):

Hvorfor går du tur med hunden hans, hvordan kom den avtalen i gang, og hvordan tenkte du når han ville bli med? 

Kontekst er jo ganske viktig her  

Jeg som la ut annonser om at jeg ville gå med hund, og da svarte kjæresten hans som han ikke er sammen med lenger.

Anonymkode: d9bdf...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...