Gå til innhold

Er du nøye på å ta medisinene dine hver dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pleier å ta de slik som jeg skal, men innimellom glemmer jeg de medisinene jeg skal ta ved 15 tiden. Så det hender at jeg tar de ved 18 tiden. Det som er dumt da, er at jeg bør vente iallefall 6 timer med å ta de siste. Håper jeg greier å bli kvitt akkurat de til høsten, for da vil jeg "bare" ta morgen og kveld. 

Annonse

AnonymBruker
emilie321 skrev (25 minutter siden):

Pleier å ta de slik som jeg skal, men innimellom glemmer jeg de medisinene jeg skal ta ved 15 tiden. Så det hender at jeg tar de ved 18 tiden. Det som er dumt da, er at jeg bør vente iallefall 6 timer med å ta de siste. Håper jeg greier å bli kvitt akkurat de til høsten, for da vil jeg "bare" ta morgen og kveld. 

Hvilke medisiner er det du håper på å bli kvitt?

Anonymkode: 3d9ca...e9d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...