Gå til innhold

Andre som har psyke barn eller ungdommer i tilegg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har et barn med ADHD. Det er tidvis tøft mtp å regulere adferden hans. Ellers går det greit. Han får medisiner og ekstra oppfølging på skolen. Mine barn bor ikke hos meg så belastningen av å være der for han hele tiden har jeg ikke kunnet ha på flere år dessverre. 

Jeg er engstelig for at begge barna skal slite med depresjoner og kanskje bipolaritet med tiden. Det er jo arvelig tross alt. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Til å streve selv? Synes det er beintøft å stå i. Det er snakk om angst og depresjon hos 17-åring.

Anonymkode: 1673a...65a

I vår familie endret mye seg da 16-åringen begynte med Zoloft. Betydelig forandring. Men at det er tøft med barn og unge som sliter psykisk er helt sikkert. En stor bekymring.

Anonymkode: c03e1...e2e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...