AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 Del Skrevet 25. juli 2023 Dette høres kanskje tullete ut, men jeg har edderkoppfobi og er så redd at jeg sliter med å få støvsugd. Har, flaut nok, ikke støvsugd på snart 2 måneder nå. Det var ikke så ille før, da hadde jeg ikke noe problem med det. Men det har av en eller annen grunn blitt veldig ille nå. Er så redd det vil komme en edderkopp løpende ut når jeg støvsuger under og bak møbler osv. Noen som har noen gode råd til hva jeg kan gjøre? Jeg tenker ha på meg sko og ytterjakke, for det føler jeg hadde hjulpet litt. Men hva annet? (Ja, det er veldig flaut problem... og jeg skammer meg veldig). Anonymkode: 33c32...9f7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 25. juli 2023 Del Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er så redd det vil komme en edderkopp løpende ut når jeg støvsuger under og bak møbler osv. Sannsynligheten øker for edderkopper når det er mye støv. Støvsug og ha heller en stor tykk bok ved din side som du kan kaste på den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 Del Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette høres kanskje tullete ut, men jeg har edderkoppfobi og er så redd at jeg sliter med å få støvsugd. Har, flaut nok, ikke støvsugd på snart 2 måneder nå. Det var ikke så ille før, da hadde jeg ikke noe problem med det. Men det har av en eller annen grunn blitt veldig ille nå. Er så redd det vil komme en edderkopp løpende ut når jeg støvsuger under og bak møbler osv. Noen som har noen gode råd til hva jeg kan gjøre? Jeg tenker ha på meg sko og ytterjakke, for det føler jeg hadde hjulpet litt. Men hva annet? (Ja, det er veldig flaut problem... og jeg skammer meg veldig). Anonymkode: 33c32...9f7 For minske risikoen for at en edderkopp løper mot deg eller sidelengs kan du forsøke å helle vann under sofaen eller spraye et oppvaskmiddel hvis du synes vann blir voldsomt. Når du da åpner sofaen bak vil det nok ikke risiko for at de kommer løpende. Anonymkode: 50aed...872 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 Del Skrevet 25. juli 2023 cilie skrev (8 minutter siden): Sannsynligheten øker for edderkopper når det er mye støv. Støvsug og ha heller en stor tykk bok ved din side som du kan kaste på den. Ja, jeg vet 😕 Jeg har ingen bøker dessverre, men det var ett godt forslag. Ellers er jeg egentlig også redd for å klistre den for jeg har sett videoer på nettet der det kommer mange mange fler små springende ut av den store edderkoppen når noen har gjort det? Vet ikke om det er så vanlig da? Men skremte i alle fall meg veldig. Anonymkode: 33c32...9f7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 Del Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For minske risikoen for at en edderkopp løper mot deg eller sidelengs kan du forsøke å helle vann under sofaen eller spraye et oppvaskmiddel hvis du synes vann blir voldsomt. Når du da åpner sofaen bak vil det nok ikke risiko for at de kommer løpende. Anonymkode: 50aed...872 Er det slik at de ikke kommer til å gå/løpe der det er vann eller oppvaskmiddel? Anonymkode: 33c32...9f7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 Del Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det slik at de ikke kommer til å gå/løpe der det er vann eller oppvaskmiddel? Anonymkode: 33c32...9f7 Hi hi nei de kan ikke svømme 😛 Anonymkode: 50aed...872 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 Del Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hi hi nei de kan ikke svømme 😛 Anonymkode: 50aed...872 Nei det kan de vel ikke 😅 Men noen av edderkoppene er jo så store at de nok hadde klart å gå over vannet uten å måtte svømme/drukne? Anonymkode: 33c32...9f7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 Del Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei det kan de vel ikke 😅 Men noen av edderkoppene er jo så store at de nok hadde klart å gå over vannet uten å måtte svømme/drukne? Anonymkode: 33c32...9f7 Men du kan helle en liter vann i en bøtte så heller du alt på en gang under eller bak sofaen så da får edderkoppene en bølge og det overlever de ikke Anonymkode: 50aed...872 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duvall Skrevet 25. juli 2023 Del Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Dette høres kanskje tullete ut, men jeg har edderkoppfobi og er så redd at jeg sliter med å få støvsugd. Har, flaut nok, ikke støvsugd på snart 2 måneder nå. Det var ikke så ille før, da hadde jeg ikke noe problem med det. Men det har av en eller annen grunn blitt veldig ille nå. Er så redd det vil komme en edderkopp løpende ut når jeg støvsuger under og bak møbler osv. Noen som har noen gode råd til hva jeg kan gjøre? Jeg tenker ha på meg sko og ytterjakke, for det føler jeg hadde hjulpet litt. Men hva annet? (Ja, det er veldig flaut problem... og jeg skammer meg veldig). Anonymkode: 33c32...9f7 Robotstøvsuger 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet 25. juli 2023 Del Skrevet 25. juli 2023 Altså. Edderkopper ELSKER støv!! Så har du støv, er sjansen større for å få edderkoppbesøk. Holder du unna støvet, minsker sjansen for å få disse på besøk og. Men jeg skal fortelle deg en liten historie, om meg selv. Da jeg var 16 skulle jeg støvsuge på hybelen. Jeg ser så en edderkopp og støvsuger den.. støvsugeren deler seg!! Den var ikke ordentlig skrudd sammen! Så det mulig edderkoppen kom ut igjen det den delte seg og jeg var så redd den var kommet i håret mitt! Så..det kan jo skje slike ting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 cilie skrev (På 25.7.2023 den 19.16): Sannsynligheten øker for edderkopper når det er mye støv. Støvsug og ha heller en stor tykk bok ved din side som du kan kaste på den. 😅Det er herlig når du bor alene og skal fjerne boken. Been there, done that 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.