Gå til innhold

Andre som krymper seg av skam av å være i live?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Everybody skrev (1 time siden):

Jeg liker heller ikke å se folk i øynene når jeg går forbi.

Men det er en bra ting å gjøre. Menneskelig krpppspråk ved å se folk i øynene : jeg er ikke farlig. Jeg ser deg. Du ser meg.

Right? 🙂

FjellOgDalar

På ingen måte :-). Jeg er veldig glad for at jeg ER i live. Ja, jeg har vært syk, tatt dårlige valg og  gjort handlinger jeg er spesielt stolt av. Men nå har jeg vært i remisjon i fire år. Jeg har skapt meg en hverdag jeg trives godt med. Før ville jeg tenkt at jeg ikke fortjener det. Nå har jeg snudd, og tenker at visst f**n fortjener jeg det etter alt jeg har vært igjennom. 

Annonse

AnonymBruker
FjellOgDalar skrev (8 minutter siden):

På ingen måte :-). Jeg er veldig glad for at jeg ER i live. Ja, jeg har vært syk, tatt dårlige valg og  gjort handlinger jeg er spesielt stolt av. Men nå har jeg vært i remisjon i fire år. Jeg har skapt meg en hverdag jeg trives godt med. Før ville jeg tenkt at jeg ikke fortjener det. Nå har jeg snudd, og tenker at visst f**n fortjener jeg det etter alt jeg har vært igjennom. 

Så fantastisk å høre! Jeg er så redd for hva andre tenker om meg, at jeg skal være uhøflig og til bry.

Ts

Anonymkode: ac5a8...25f

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg ser ned når jeg passerer folk tom med solbriller på....

Nei jeg skammer meg ikke men jeg strever ofte med å finne mening. 

Anonymkode: 840b4...2d0

FjellOgDalar
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så fantastisk å høre! Jeg er så redd for hva andre tenker om meg, at jeg skal være uhøflig og til bry.

Ts

Jeg har fortsatt sosial angst, men prøver i det lengste å putte den i lomma. Alle gjør dumme ting. Om en vilt fremmed person dømmer meg, so be it. For det første sier det mer om vedkommende enn om meg (eller deg). Det er deres problem - ikke mitt eller ditt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...