Gå til innhold

Jeg melder meg på Reality-tv.

Kashmir-

Anbefalte innlegg

Min venn har mast om det lenge, og dama hans er enig. Har hørt litt med bestevenninnen min, og hun tror jeg vil gjøre det bra. 

Hva tenker dere av det "lille" innrykket dere har av meg her? Vil jeg bli en slags riksklyse eller overraske positivt? 

Vet jo ikke om jeg blir valgt, men tror egentlig det siden jeg ikke er så a-4 og heller ikke unngår å si hva jeg mener. 

Noen tanker? 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du passer perfekt til det. 

Anonymkode: 4d8ca...827

Okay. Du må gjerne si hvorfor. Jeg tåler å høre det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Min venn har mast om det lenge, og dama hans er enig. Har hørt litt med bestevenninnen min, og hun tror jeg vil gjøre det bra. 

Hva tenker dere av det "lille" innrykket dere har av meg her? Vil jeg bli en slags riksklyse eller overraske? 

Vet jo ikke om jeg blir valgt, men tror egentlig det siden jeg ikke er så a-4 og heller ikke unngår å si hva jeg mener. 

Noen tanker? 

Allerede før jeg leste de to siste setningene, tenkte jeg det du selv skriver i de to siste setningene :)

Hva jeg tenker om dette ? Jeg tenker bare at noe sånt hadde jeg aldri ønsket å være med på. Hva du bør gjøre, har jeg ingen mening om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (Akkurat nå):

Allerede før jeg leste de to siste setningene, tenkte jeg det du selv skriver i de to siste setningene :)

Hva jeg tenker om dette ? Jeg tenker bare at noe sånt hadde jeg aldri ønsket å være med på. Hva du bør gjøre, har jeg ingen mening om :)

Men jeg blir med ( hvis jeg blir valgt da ) for å utfordre meg selv. Og jeg kommer til å bidra pluss at jeg hater urettferdighet og sluhet. Jeg er for ærlig spill og blir muligens ekskludert fordi jeg er ikke med i allianser. Og jeg unngår ikke akkurat konflikt. 

Mulig jeg blir ekstremt mislikt. Eller jeg kan overraske. Jeg vil tørre. Og jeg gjør jo det også. Men ja..

Å bli kjent er ikke noe problem. Vi får bare oppmerksomhet en begrenset tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vhanja skrev (1 minutt siden):

For min del kommer det an på hva slags reality-TV. Det er forskjell på Masterchef og Ex on the Beach. 

Ja. Det er jeg enig i. Det må jobbes, og jeg har ikke sans for "dum og deilig" da jeg ikke er noen av delene. Jeg må prestere noe, og samhandling blir jo viktig. Og der er utfordringen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og OCD kan bli et problem. Men det blir under underholdning. Og en stor utfordring for meg. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer ikke meg, i hvertfall, men det er jo ganske irrelevant. Jeg tenker at det kan passe for den/de oppmerksomhetssøkende, kfr tidligere diskusjoner her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (37 minutter siden):

Hva tenker dere av det "lille" innrykket dere har av meg her? Vil jeg bli en slags riksklyse eller overraske positivt? 

Noen tanker? 

Det hadde blitt stor underholdning. 

Anonymkode: 39024...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det hadde blitt stor underholdning. 

Anonymkode: 39024...464

På godt og vondt? 🙃 jeg vil stå i det. Det er det jeg er i minst tvil om. Om jeg blir mislikt eller ei. Og jeg vil jobbe og si fra. Og unngå allianser. Så det er jeg sikker på. Men alt annet. Det vil koste noe ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var jo spennende! Hehe. 

Jeg tror du er tøff nok til noe slikt, men så kommer det jo også an på hva slags reality. 

Ser for meg deg havne i de diskusjonene for å tale andres sak og forsvar. Hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (11 minutter siden):

Det passer ikke meg, i hvertfall, men det er jo ganske irrelevant. Jeg tenker at det kan passe for den/de oppmerksomhetssøkende, kfr tidligere diskusjoner her.

Ja. Men jeg søker faktisk ikke oppmerksomhet. Med vilje. Jeg gjør ikke det. Men jeg takler det jo. Men ser jo at jeg får det, på godt og mindre godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (2 minutter siden):

Oi, det var jo spennende! Hehe. 

Jeg tror du er tøff nok til noe slikt, men så kommer det jo også an på hva slags reality. 

Ser for meg deg havne i de diskusjonene for å tale andres sak og forsvar. Hehe. :)

Takk . Ja du har helt rett. Jeg forsvarer fort. Og liker ikke at folk rotter seg sammen 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...