Gå til innhold

Har dyr samme følelser

Anbefalte innlegg

Vhanja skrev (2 minutter siden):

Nei, dyr lærer å bli stuerene helt av seg selv, når de blir fysisk og mentalt modne nok for det. Så lenge de vet om at det finnes et alternativ (ute/dokasse).

Det er sant. Det er ikke naturlig for de å gjøre fra seg der de bor. Det skjer i naturen også. 

Fortsetter under...

Annonse

Vendi skrev (Akkurat nå):

Hva med dyr som f.eks læres opp til å gjøre triks? De vet hva de må gjøre for å få belønning, betyr ikke det at de vet hva som forventes av dem for å få belønning?

Et dyr vet at hvis det gjør X så får det belønning, men det har ingen forståelse av eiers forventning.

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Kan bare si at jeg støtter @Vhanja 

En politihund feks tenker ikke på hva hundefører forventer. Den tenker kun at "når jeg gjør x så får jeg belønning y". 

Aldri får jeg støtte. Urettferdig. 

Anonymkode: cbac6...f92

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...