Gå til innhold

I dine øyne; er alle mennesker pene/vakre/nydelige?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tenker ja; alle på sitt vis. Men noen stod lengre fremme i køen når utseendet ble delt ut enn andre.

Anonymkode: f4f64...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen er penere enn andre, det ser jeg også. 
Samtidig så er det innsiden som teller hvis du skal ha en god relasjon. 
Jeg kjenner mange pene og mange «mindre» pene. Jeg foretrekker generelt folk som er hyggelig å være sammen med, ha gode samtaler med, ha det gøy med- uavhengig av pen, mindre pen 

Anonymkode: d94be...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her farges det veldig av hva de står for. Jeg vil si mange i Norge i dag er stygge mennesker, enkelt og greit på grunn av holdningene og propagandaen de fremmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg syns ikke umiddelbart det, men jeg ser lett noe pent ved alle. Og så er det veldig viktig å ha den it- faktoren. Sjarm og at de fremstår lite tilgjorte. Uten det så blir det "bare" et pent ytre.

Liker å se på pene mennesker og klesstil osv, men når jeg liker noen så blir de fort pene også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke pene/vakre/nydelige.

Jeg synes nesten alle kan se presentable ut hvis de dusjer, steller håret og tar på pene klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke rent estetisk, men de aller fleste har helst noe annet og blir kos, klok, snill, fin latter, morsom, fin kropp, interessant, pent hår osv osv. 

En objektiv (det fins vel noen som må betegnes som svært pene) pen person kan bli helt uinteressant pga personlighet og motsatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (1 time siden):

Nei, dessverre synes jeg ikke det.

Tenker du da på "hele pakka " eller utseendet isolert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
Duvall skrev (2 timer siden):

Her farges det veldig av hva de står for. Jeg vil si mange i Norge i dag er stygge mennesker, enkelt og greit på grunn av holdningene og propagandaen de fremmer.

Det synes nok mange om folk med meninger som deg om dere også. Synd med folk som er så selvgode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Tenker du da på "hele pakka " eller utseendet isolert?

Når jeg leser overskriften, tenker jeg utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (33 minutter siden):

Når jeg leser overskriften, tenker jeg utseende.

Jeg kunne ikke gått i behandling hos deg fordi jeg ikke er overskriften og svaret ditt. Jeg ville følt at du ser ned på meg da. 

Anonymkode: e8c77...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en stor del av de flere tusen pasienter jeg har hatt som jeg vil beskrive som nydelige. Har ikke sett ned på en eneste selv om de ikke har hatt et nydelig utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
kupton skrev (2 minutter siden):

Det er ikke en stor del av de flere tusen pasienter jeg har hatt som jeg vil beskrive som nydelige. Har ikke sett ned på en eneste selv om de ikke har hatt et nydelig utseende.

Jeg er enig i at det ikke har noe å si om du ikke synes pasienten er nydelig eller ei. Det er ikke ensbetydende med at di ser ned på pasienten.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (56 minutter siden):

Det synes nok mange om folk med meninger som deg om dere også. Synd med folk som er så selvgode.

Hvilke meninger har jeg, sier du? 

Og... Det som betyr aller minst i verden for meg tror jeg må være om folk synes jeg ser pen ut eller ikke 🤣 Kunne faktisk ikke brydd meg mindre om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (17 minutter siden):

Man føler seg sikkert ikke på sitt beste når man skal vrenge sjelen sin foran en fremmed 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Duvall skrev (2 timer siden):

Man føler seg sikkert ikke på sitt beste når man skal vrenge sjelen sin foran en fremmed 🤣

Det skal være sikkert og visst 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske jeg kunne si at alle mennesker har noe vakkert ved seg, men sånn er det ikke dessverre. Noen mennesker er bare slemme, og da ser jeg ikke noe vakkert. Men jeg syns alle har noe sårbart ved seg, det er da noe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg tenker ikke så mye på hvordan folk ser ut, ser heller på hvordan de oppfører seg. Men går ikke rundt og tenker at alle er nydelige nei, folk er vel heller normale av utseende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...