AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 Jeg tenker ja; alle på sitt vis. Men noen stod lengre fremme i køen når utseendet ble delt ut enn andre. Anonymkode: f4f64...83c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Noen er penere enn andre, det ser jeg også. Samtidig så er det innsiden som teller hvis du skal ha en god relasjon. Jeg kjenner mange pene og mange «mindre» pene. Jeg foretrekker generelt folk som er hyggelig å være sammen med, ha gode samtaler med, ha det gøy med- uavhengig av pen, mindre pen Anonymkode: d94be...ce8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duvall Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Her farges det veldig av hva de står for. Jeg vil si mange i Norge i dag er stygge mennesker, enkelt og greit på grunn av holdningene og propagandaen de fremmer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Nei, jeg syns ikke umiddelbart det, men jeg ser lett noe pent ved alle. Og så er det veldig viktig å ha den it- faktoren. Sjarm og at de fremstår lite tilgjorte. Uten det så blir det "bare" et pent ytre. Liker å se på pene mennesker og klesstil osv, men når jeg liker noen så blir de fort pene også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Nei, dessverre synes jeg ikke det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grendel Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Nei, ikke pene/vakre/nydelige. Jeg synes nesten alle kan se presentable ut hvis de dusjer, steller håret og tar på pene klær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Nei, ikke rent estetisk, men de aller fleste har helst noe annet og blir kos, klok, snill, fin latter, morsom, fin kropp, interessant, pent hår osv osv. En objektiv (det fins vel noen som må betegnes som svært pene) pen person kan bli helt uinteressant pga personlighet og motsatt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 kupton skrev (1 time siden): Nei, dessverre synes jeg ikke det. Tenker du da på "hele pakka " eller utseendet isolert? Anonymkode: f4f64...83c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worriesome Plenty 2 Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Duvall skrev (2 timer siden): Her farges det veldig av hva de står for. Jeg vil si mange i Norge i dag er stygge mennesker, enkelt og greit på grunn av holdningene og propagandaen de fremmer. Det synes nok mange om folk med meninger som deg om dere også. Synd med folk som er så selvgode. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Tenker du da på "hele pakka " eller utseendet isolert? Anonymkode: f4f64...83c Når jeg leser overskriften, tenker jeg utseende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 kupton skrev (33 minutter siden): Når jeg leser overskriften, tenker jeg utseende. Jeg kunne ikke gått i behandling hos deg fordi jeg ikke er overskriften og svaret ditt. Jeg ville følt at du ser ned på meg da. Anonymkode: e8c77...e62 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Det er ikke en stor del av de flere tusen pasienter jeg har hatt som jeg vil beskrive som nydelige. Har ikke sett ned på en eneste selv om de ikke har hatt et nydelig utseende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knas Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Nope. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 kupton skrev (2 minutter siden): Det er ikke en stor del av de flere tusen pasienter jeg har hatt som jeg vil beskrive som nydelige. Har ikke sett ned på en eneste selv om de ikke har hatt et nydelig utseende. Jeg er enig i at det ikke har noe å si om du ikke synes pasienten er nydelig eller ei. Det er ikke ensbetydende med at di ser ned på pasienten. Ts Anonymkode: f4f64...83c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duvall Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Worriesome Plenty 2 skrev (56 minutter siden): Det synes nok mange om folk med meninger som deg om dere også. Synd med folk som er så selvgode. Hvilke meninger har jeg, sier du? Og... Det som betyr aller minst i verden for meg tror jeg må være om folk synes jeg ser pen ut eller ikke 🤣 Kunne faktisk ikke brydd meg mindre om det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duvall Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 kupton skrev (17 minutter siden): Det er ikke en stor del av de flere tusen pasienter jeg har hatt som jeg vil beskrive som nydelige. Har ikke sett ned på en eneste selv om de ikke har hatt et nydelig utseende. Man føler seg sikkert ikke på sitt beste når man skal vrenge sjelen sin foran en fremmed 🤣 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Duvall skrev (2 timer siden): Man føler seg sikkert ikke på sitt beste når man skal vrenge sjelen sin foran en fremmed 🤣 Det skal være sikkert og visst 😂😂 Anonymkode: f4f64...83c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Jeg skulle ønske jeg kunne si at alle mennesker har noe vakkert ved seg, men sånn er det ikke dessverre. Noen mennesker er bare slemme, og da ser jeg ikke noe vakkert. Men jeg syns alle har noe sårbart ved seg, det er da noe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Jeg tenker ikke så mye på hvordan folk ser ut, ser heller på hvordan de oppfører seg. Men går ikke rundt og tenker at alle er nydelige nei, folk er vel heller normale av utseende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkeanonymnok Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Absolutt ikke. De finnes mange direkte stygge mennesker i alle aldersgrupper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.