Gå til innhold

Tror du på at noen er høysensitive?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja det har hun men det betyr ikke at hun er nevrotisk. 

Anonymkode: e9307...c3f

Hvis du leser hva som går under nevrotisisme, og tar punkt for punkt, og hvis du har hørt på henne i intervjuer og når hun har ytret seg via egne kanaler, så kan du bare starte å krysse av.

Så jeg ANTAR hun er hva en kan kalle nettopp nevrotisk. Jeg vil plusse på at hun ler veldig mye av det hun betegner som "misforståelser" fra andre og særlig fra de som intervjuer. Det er en måte å ta avstand på og få dem til å føle seg dumme. Men akkurat dét er min tanke.

Jeg liker henne og syns hun er deilig original, og jeg er ikke skråsikker. Jeg bare regner med...

Endret av Kashmir
AnonymBruker

Vi har alle ulike nivåer for sårbarhet og sensitivitet. Noen er ekstrovert mens andre introvert. En introvert person som i tillegg er mer sårbar, blir mer sliten og overstimulert i en større forsamling enn det motsatte. 
noen er vár på høye lyder, sterkt lys og støy og blir utmattet av det, andre kan få energi av det. Vi er alle ulike 

Anonymkode: 2b0b0...34a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...