AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Min er god mtp andre, elendig når det kommer til meg selv... Anonymkode: f4006...f91 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min er god mtp andre, elendig når det kommer til meg selv... Anonymkode: f4006...f91 Altså jeg klarer å se meg selv utenifra, men jeg er veldig låst i egne, negative tankemønstre... Ts Anonymkode: f4006...f91 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Vet ikke. Den kan være både bra og dårlig. Alt ettersom. Den er bra når jeg virkelig reflekterer rundt ting, men sånn spontant kan den i noen situasjoner være noen hakk dårligere. Behandler har ikke beskrevet meg som å ha dårlig mentaliseringsevne på lenge i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.