Gå til innhold

BP1 medisinsk rot


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har Bp1 og går til vanlig på lithium og abilify. Var deprimert så begynte på Wellbutrin. Ble litt høy så begynte på zyprexa 5 mg i tillegg. Nå er jeg relativt nøytral, men sliter med tanker om at helsevesenet bedriver mind control på meg. At de medisinerer meg sånn at de kan kontrollere hva jeg skal tenke å ikke. Ser sammenhenger med usa og deres bruk av mind control våpen. Konsekvensen av å ikke ta medisinene er trussel om at jeg mister førerkortet mitt. Det kan jeg ikke. Skal ringe til lege på mandag for å høre om jeg kan slutte med zyprexa. Men burde jeg kanskje kutte ut Wellbutrin også da? Redd for å bli deprimert igjen. Hva er riktig å gjøre her? Føler det blir så rotete når man legger til så mye medisiner. Og er redd for hvilken hensikt de egentlig har. Og at det kan bli vanskelig å få dem med på å kutte zyprexa når de først har klart å få meg på den. 

Anonymkode: 41b1f...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...