Gå til innhold

Noen som har noen tanker om UFO- høringen i Kongressen?


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Jeg hørte på en del av det i natt. Så leste jeg om en norsk professor som ikke tror dette har rot i virkeligheten. 

Jeg syns de tre som ble hørt virket troverdige. Saken er så ikke troverdig. At myndigheter har hemmeligholdt at de har rester av UFOer som har kræsjlandet. At de fant rester av biologisk materiale. At de så "noe" og ble skadet av "noe" utenomjordisk som var "skremmende". Saken er for vill iom at det er for absurd..

Eller er det? 

Jeg tenker at Paranoid Shizofrene fks kan være svært intelligente. De tilegner seg mange ganger mye kunnskap også, naturlig nok. De er engasjerte i teorier og har iblant overbevisende formidlingsevne ( ta forbrhold her fordi jeg har latt meg imponere av flere med diagnosen, så subjektiv oppfatning..) 

Så jeg kan tenke at dette handler om det. Men jeg er i tvil. Dette kommer til høring i Kongressen, så det bør jo være viktig "kun" av den grunn. Og nordmenn, om de er professorer eller ei, er nok mye mer skeptiske og nøkterne enn mange andre. Jeg syns saken er interesant. Noen som er særlig interesserte og har noe syn på dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Jeg tror det finnes ufoer og aliens og at de holder det hemmelig. Det har de gjort lenge og en dag må det komme ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (11 minutter siden):

Jeg hørte på en del av det i natt. Så leste jeg om en norsk professor som ikke tror dette har rot i virkeligheten. 

Jeg syns de tre som ble hørt virket troverdige. Saken er så ikke troverdig. At myndigheter har hemmeligholdt at de har rester av UFOer som har kræsjlandet. At de fant rester av biologisk materiale. At de så "noe" og ble skadet av "noe" utenomjordisk som var "skremmende". Saken er for vill iom at det er for absurd..

Eller er det? 

Jeg tenker at Paranoid Shizofrene fks kan være svært intelligente. De tilegner seg mange ganger mye kunnskap også, naturlig nok. De er engasjerte i teorier og har iblant overbevisende formidlingsevne ( ta forbrhold her fordi jeg har latt meg imponere av flere med diagnosen, så subjektiv oppfatning..) 

Så jeg kan tenke at dette handler om det. Men jeg er i tvil. Dette kommer til høring i Kongressen, så det bør jo være viktig "kun" av den grunn. Og nordmenn, om de er professorer eller ei, er nok mye mer skeptiske og nøkterne enn mange andre. Jeg syns saken er interesant. Noen som er særlig interesserte og har noe syn på dette? 

Jeg er helt overbevist om at de sitter på UFO-vrak og muligens også vesener som har styrtet med UFOene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Jeg er helt overbevist om at de sitter på UFO-vrak og muligens også vesener som har styrtet med UFOene. 

Ja. Men hvorfor er det skjult for offentligheten? Det lurer jeg på. Hvorfor skal det skjules? Har det skjedd noe i verden vi stiller oss uforstående til de årene siden de ble oppdaget? Eller før de ble oppdaget, ikke minst. 

Noen formening om det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (7 minutter siden):

Ja. Men hvorfor er det skjult for offentligheten? Det lurer jeg på. Hvorfor skal det skjules? Har det skjedd noe i verden vi stiller oss uforstående til de årene siden de ble oppdaget? Eller før de ble oppdaget, ikke minst. 

Noen formening om det? 

Nei, si det... :) Dersom de sitter på UFO-vrak helt siden 50-tallet (var det ikke på den tiden ryktene oppsto?) så vil det vel bli et voldsomt spetakkel om de nå skulle gå ut med det og vise det frem offentlig. Folk ville jo valfarte fra hele verden, ikke bare ekstreme mengder fra pressen, men sinnssyke mengder vanlige mennesker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (11 minutter siden):

Nei, si det... :) Dersom de sitter på UFO-vrak helt siden 50-tallet (var det ikke på den tiden ryktene oppsto?) så vil det vel bli et voldsomt spetakkel om de nå skulle gå ut med det og vise det frem offentlig. Folk ville jo valfarte fra hele verden, ikke bare ekstreme mengder fra pressen, men sinnssyke mengder vanlige mennesker også.

Det var visstnok fra 30- tallet at de OPPDAGET det.. 

Jeg skjønner argumentet ditt. Godt. 

Samtidig bør vi jo få vite på et gitt tidspunkt. Det må jo være en større  grunn til at det blir skjult så lenge? 

Og jeg fatter ikke hvorfor? Jeg blir så nysgjerrig 😄

 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, men googlet nå og dette virker bare være tull. Oppmerksomhet/psykdom/gudene vet hva

Og de fleste virale videoer av "ufoer" fra USA har med konfidensielle kameraer og glass som militæret bruker som fører til "artifacts", og siden utstyret er hemligstemplet kan en ikke bare fortelle folk hvorfor slikt oppstår

Anonymkode: 5ba92...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, men googlet nå og dette virker bare være tull. Oppmerksomhet/psykdom/gudene vet hva

Og de fleste virale videoer av "ufoer" fra USA har med konfidensielle kameraer og glass som militæret bruker som fører til "artifacts", og siden utstyret er hemligstemplet kan en ikke bare fortelle folk hvorfor slikt oppstår

Anonymkode: 5ba92...b78

Men se på høringen? 

Det er jo dette du kun er blitt forklart

 Som jeg skrev. Jeg er skeptisk til saken. Men samtidig er jo ALT jeg har lært nettopp å være skeptisk til slikt.

Men høringen ER interessant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (47 minutter siden):

Jeg hørte på en del av det i natt. Så leste jeg om en norsk professor som ikke tror dette har rot i virkeligheten. 

Jeg syns de tre som ble hørt virket troverdige. Saken er så ikke troverdig. At myndigheter har hemmeligholdt at de har rester av UFOer som har kræsjlandet. At de fant rester av biologisk materiale. At de så "noe" og ble skadet av "noe" utenomjordisk som var "skremmende". Saken er for vill iom at det er for absurd..

Eller er det? 

Jeg tenker at Paranoid Shizofrene fks kan være svært intelligente. De tilegner seg mange ganger mye kunnskap også, naturlig nok. De er engasjerte i teorier og har iblant overbevisende formidlingsevne ( ta forbrhold her fordi jeg har latt meg imponere av flere med diagnosen, så subjektiv oppfatning..) 

Så jeg kan tenke at dette handler om det. Men jeg er i tvil. Dette kommer til høring i Kongressen, så det bør jo være viktig "kun" av den grunn. Og nordmenn, om de er professorer eller ei, er nok mye mer skeptiske og nøkterne enn mange andre. Jeg syns saken er interesant. Noen som er særlig interesserte og har noe syn på dette? 

Forbinder sånt med E.T 

Anonymkode: 83cb1...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Forbinder sånt med E.T 

Anonymkode: 83cb1...6fc

Ja. Og utover det mtp høringen? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (9 minutter siden):

Ja. Og utover det mtp høringen? 🙂

Synes sånt er tåpelig. 

Anonymkode: 83cb1...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Synes sånt er tåpelig. 

Anonymkode: 83cb1...6fc

Du må kanskje sette deg mer inn i det? I denne saken alrså. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (9 minutter siden):

Du må kanskje sette deg mer inn i det? I denne saken alrså. 

Det var ikke morsomt. Uansett vil ikke det hjelpe for det er uinteressant. 

Anonymkode: 83cb1...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var ikke morsomt. Uansett vil ikke det hjelpe for det er uinteressant. 

Anonymkode: 83cb1...6fc

Da har du ingenting i tråden å gjøre. Og så må du lese overskrifter før du kommenterer i tråder

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Da har du ingenting i tråden å gjøre. Og så må du lese overskrifter før du kommenterer i tråder

 

Ja vel da går jeg da. Adjø 

Anonymkode: 83cb1...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det var ikke morsomt. Uansett vil ikke det hjelpe for det er uinteressant. 

Anonymkode: 83cb1...6fc

Uinteressant?? Om det skulle vise seg at vesner fra andre planeter har besøkt Jorden ville det vært tidenes nyhet, for ikke å si sensasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 time siden):

Jeg hørte på en del av det i natt. Så leste jeg om en norsk professor som ikke tror dette har rot i virkeligheten. 

Jeg syns de tre som ble hørt virket troverdige. Saken er så ikke troverdig. At myndigheter har hemmeligholdt at de har rester av UFOer som har kræsjlandet. At de fant rester av biologisk materiale. At de så "noe" og ble skadet av "noe" utenomjordisk som var "skremmende". Saken er for vill iom at det er for absurd..

Eller er det? 

Jeg tenker at Paranoid Shizofrene fks kan være svært intelligente. De tilegner seg mange ganger mye kunnskap også, naturlig nok. De er engasjerte i teorier og har iblant overbevisende formidlingsevne ( ta forbrhold her fordi jeg har latt meg imponere av flere med diagnosen, så subjektiv oppfatning..) 

Så jeg kan tenke at dette handler om det. Men jeg er i tvil. Dette kommer til høring i Kongressen, så det bør jo være viktig "kun" av den grunn. Og nordmenn, om de er professorer eller ei, er nok mye mer skeptiske og nøkterne enn mange andre. Jeg syns saken er interesant. Noen som er særlig interesserte og har noe syn på dette? 

Spennende, man vi har ikke fått presentert noen skikkelige bevis for påstandene ennå. Tenker at det er passende å sitere Carl Sagan:

 

تويتر \ Kourosh Kalantar-Zadeh على تويتر: "“Extraordinary claims require  extraordinary evidence.” - Carl Sagan https://t.co/0AoUy7BGen"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask skrev (7 minutter siden):

Spennende, man vi har ikke fått presentert noen skikkelige bevis for påstandene ennå. Tenker at det er passende å sitere Carl Sagan:

 

تويتر \ Kourosh Kalantar-Zadeh على تويتر: "“Extraordinary claims require  extraordinary evidence.” - Carl Sagan https://t.co/0AoUy7BGen"

 

Nei, det er jo det da. Hvis jeg ikke misforsto er det bilder, men det vet jeg ikke sikkert.

Og dette er bare tanker om hva som kan være sant, og hvem som tenker hva. 

Jeg skjønner at det er et emne flere vil unngå for å ikke virke naive eller dumme.

Men når en professor og andre uttaler seg, så kan vi nok trygt gjøre det her også 🙂 for de som er noe interesserte da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (20 minutter siden):

Jeg har sett overskriftene, men ikke gått inn for å lese enda. Men jeg ser ikke bort ifra at vi kan ha hatt besøk fra andre planeter. Virker jo litt rart om det bare er Tellus som det er liv på. 

Grunnen til at det evt har blitt holdt skjult er vel fordi myndighetene ikke har villet skremme livskiten av folk. Inntil nå har vi kanskje ikke vært mottakelige og i stand til å "fordøye" slik type info. 

Ganske reelt. Jeg har også tenkt at det er ganske fantastisk om det kun er liv her. Mer utrolig om det ikke er liv  på en  de mange milliardene av planeter kun i stakkers lille Melkeveien 🙂

Men ja...skjule for å unngå panikk. Muligens. Men hvorfor tenker ikke disse som har varslet de tankene? Det lurer jeg også på!

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
slabbedask skrev (19 minutter siden):

Uinteressant?? Om det skulle vise seg at vesner fra andre planeter har besøkt Jorden ville det vært tidenes nyhet, for ikke å si sensasjon.

Finnes ufoer finnes ånder og engler også og shaman durek har svaret på alle gåter. Tull og tøys . 

Anonymkode: 83cb1...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...