Gå til innhold

Hva betyr det å være selvmordstruet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

At man kan stå i fare for å ta sitt eget liv? 

Har du vært der?

Anonymkode: ac7a5...b91

Ja, jeg har vært der i depressive perioder. Det er aldri en god løsning. Ikke for personen selv og ikke for de rundt. Det ser en klarere i ettertid, men ikke i dét man er selvmordtruet. Da ser en kun fordelene med å skulle ta eget liv.

Det er derfor fint å få hjelp til å overleve en selvmordtruet periode. Den vil gå over. Slik den har gjort for meg og andre. Men det er vondt mens det står på.

Opplever du det nå? I så fall synes jeg du bør fortelle noen om det. F.eks. fastlegen, behandler, legevakt etc. Du er ingen byrde. Folk vil bli glade for å få anledning til å hjelpe deg. Det verste er å sitte igjen etterpå med ubesvarte spørsmål...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...