Gå til innhold

Hvor ofte går du i terapi (DPS eller privat)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går 1 gang per uke til individuell terapi. 

Anonymkode: 9a78f...ded

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går en gang i uken på ruspoliklinikken (som er tilknyttet DPS). Samt har kommunale tjenester. 

Den forsvunne diamanten
Skrevet

En gang i uken til vanlig og annen hver uke når jeg er i en veldig god periode.

Gjest lavender
Skrevet

Jeg går en gang i uken. Har søkt om gruppeterapi også nå, så om jeg får det blir det 2-3 ganger i uken. Men er lang ventetid da, så vi får se.

AnonymBruker
Skrevet
lavender skrev (1 time siden):

Jeg går en gang i uken. Har søkt om gruppeterapi også nå, så om jeg får det blir det 2-3 ganger i uken. Men er lang ventetid da, så vi får se.

Kan jeg spørre hvilken gruppeterapi det er snakk om? Jeg går i MBT-gruppe. Trives ikke med å snakke i forsamlinger.

Gjest lavender
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kan jeg spørre hvilken gruppeterapi det er snakk om? Jeg går i MBT-gruppe. Trives ikke med å snakke i forsamlinger.

Ja, det er MBT. Skjønner godt du ikke trives med å snakke i forsamlinger, det gjør ikke jeg heller. Men tenker at gruppeterapi vil være en fin utfordring der. Håper jeg i alle fall. 

AnonymBruker
Skrevet
aa-k-j skrev (16 timer siden):

1 gang i måneden hos privat med avtale. 

Hva er din problemstilling?

AnonymBruker
Skrevet

Her i min by har de kun tid til samtaler annenhver uke. Unntaket er for de som går i gruppeterapi. 

Anonymkode: 6d95a...295

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva er din problemstilling?

Bipolar 2 og K-PTSD.

AnonymBruker
Skrevet
aa-k-j skrev (7 minutter siden):

Bipolar 2 og K-PTSD.

Du klarer deg fint med en gang per måned? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du klarer deg fint med en gang per måned? 

Egentlig ikke, men når behandler ikke har større kapasitet må jeg jo bare ta det jeg får. Er lange ventetider her jeg bor. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...