Gå til innhold

Dere som har kjæreste


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg har enda et tilfelle med noen i forhold. 
Menn kan svare hva som skal til for å gjøre sånn, kvinner kan svare hva de hadde tenkt om det var deres mann.

Så jeg møtte et par for 1 mnd siden ca. Jeg er ganske sosial så jeg så jo også at de kanskje kunne bli venner etter hvert. Neste gang møter jeg han alene (laget en tråd tidligere om dette) fordi hun var ute. Han inviterer meg inn i leiligheten og hun kommer hjem etter hvert. Vi endte med å se film og jeg syntes det var hyggelig.

I kveld så ringer plutselig han, og spør hva jeg gjør. Jeg har nettopp kommet hjem etter å ha vært ute en tur nå, har jobbet for 3 i dag siden det var masse sykdom. Full dag og kjente jeg ikke orket noe festing til langt på natt nå. Jeg spurte hvem han var der med, så sier han «noen venner» og jeg spør om dama er med, så sier han at hun er igjen hjemme.. 

Jeg sa bare at jeg ikke kunne. Jeg ble jo ganske fristet, jeg liker å være ute og ha det gøy, men jeg følte det blir så feil når han har dame. Jeg treffer folk fordi jeg er sosial og liker å  utforske litt. Jeg har null interesse av å få uvenninner fordi jeg treffer kjærestene deres. En ting er om noen bare har bodd sammen lenge og forholdet har dødd, men noe annet er når 2 er sammen og har det tilsynelatende greit. Har snakker med en venninne om dette og hun sier at det kan hende de prøver seg på trekant. Eller har åpent forhold. Hvordan skal jeg liksom vite det evt? Hun sa det fordi hun selv hadde blitt kjent med et par som viste seg å prøve dette med henne😜


Menn: kan dere gjøre sånt vennskapelig? Ta kontakt med ei dere har truffet 2 ganger og invitere ut?

Til dere kvinner: hadde dere reagert om deres mann gjorde dette? 
 

Spør fordi jeg ikke har alt for mye erfaring når det kommer til motsatt kjønn🙃 

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde tenkt at han ville jeg skulle møte en sv vennene han var med utfra det du skriver her. Jeg hadde ikke reagert på om typen min hadde ringt felles venninnne av den grunn. 

Jeg har ikke lest den andre tråden din om disse da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Kashmir skrev (13 timer siden):

Hadde tenkt at han ville jeg skulle møte en sv vennene han var med utfra det du skriver her. Jeg hadde ikke reagert på om typen min hadde ringt felles venninnne av den grunn. 

Jeg har ikke lest den andre tråden din om disse da. 

Jeg kan ikke kalle meg deres venninne når vi har møtt hverandre bare 2 ganger. 
Hadde du reagert om typen din hadde kontaktet noen dere bare har møtt 2 ganger? 
Ja det kan jo godt hende han ville jeg skulle møte noen av hans venner. 
I går var jeg for sliten uansett. Men jeg vil jo gjerne ut på ting. Men bare synes det er litt vanskelig å vurdere i slike situasjoner; hvorfor han ville ha meg dit, om det er innafor mtp at han er i forhold osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (43 minutter siden):

Jeg kan ikke kalle meg deres venninne når vi har møtt hverandre bare 2 ganger. 
Hadde du reagert om typen din hadde kontaktet noen dere bare har møtt 2 ganger? 
Ja det kan jo godt hende han ville jeg skulle møte noen av hans venner. 
I går var jeg for sliten uansett. Men jeg vil jo gjerne ut på ting. Men bare synes det er litt vanskelig å vurdere i slike situasjoner; hvorfor han ville ha meg dit, om det er innafor mtp at han er i forhold osv.

Nei, det er jo sant. Men hun virker jo trygg på deg/han/ dere siden du var hjemme hos dem da hun kom og dere var sammen alle tre. Så utfra det kan det at han ringte være ok. Også hvis han da ville at du skulle møte vennene hans. 

Men jeg har jo ikke møtt dem og vet derfor lite av hva jeg hadde oppfattet om forholdet deres og situasjonen. 

Det blir jo egentlig bare tanker ut fra hva jeg skjønner av dette. Hvis du blir skeptisk eller syns det er merkelig, så må du kanskje ta det til etteretning. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske spesielt, men folk har veldig ulik terskel for å invitere andre. Det kommer litt an på om dere er en etablert venneflokk.  I og med at kjæresten hans ikke reagerte på at du var på besøk så tenker jeg at dette er relativt normal oppførsel for ham. 

Jeg ser ingen grunn til å koble dette til ønske om trekant. Han søker jo kontakt med deg når kjæresten ikke er der.

Altså er det grunn til å mistenke at han er interessert i deg, men jeg ville ikke vært skråsikker på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Grendel skrev (12 minutter siden):

Det er ganske spesielt, men folk har veldig ulik terskel for å invitere andre. Det kommer litt an på om dere er en etablert venneflokk.  I og med at kjæresten hans ikke reagerte på at du var på besøk så tenker jeg at dette er relativt normal oppførsel for ham. 

Jeg ser ingen grunn til å koble dette til ønske om trekant. Han søker jo kontakt med deg når kjæresten ikke er der.

Altså er det grunn til å mistenke at han er interessert i deg, men jeg ville ikke vært skråsikker på det.

Jeg kan ikke vite om hun reagerte, for de færreste vil vel vise at de blir sjalu til tredjepart. Men det er jo mulig hun ikke ble det. Hun gikk fort ut igjen da hun kom og sa bare «straks tilbake». Så sa han at hun kanskje ble litt sur for at jeg var der, men hun oppførte seg helt normalt når hun kom inn igjen. 

Grunnen til at jeg tenker trekant er fordi ei venninne av meg opplevde lignende med et par, bare at de var ganske åpne. Fordi etter de hadde blitt litt kjent hadde han sagt at de var i åpent forhold fordi dama er bifil og ville inn i et forhold med en jente, så han ville da bruke tid med min venninne og sagt de gjerne kunne ha trekant. At det kanskje er litt normalt, men de har ikke sagt noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel skrev (4 timer siden):

Jeg ser ingen grunn til å koble dette til ønske om trekant. Han søker jo kontakt med deg når kjæresten ikke er der.

Altså er det grunn til å mistenke at han er interessert i deg, men jeg ville ikke vært skråsikker på det.

Enig i at denne trekant-teorien virker litt søkt. 

90tallsbarn skrev (6 timer siden):

Hadde du reagert om typen din hadde kontaktet noen dere bare har møtt 2 ganger? 

Ja, det ville jeg nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
morsan skrev (3 timer siden):

Enig i at denne trekant-teorien virker litt søkt. 

Ja, det ville jeg nok. 

Det er liksom litt kjipt at det ofte er dame blandet inn med disse mennene jeg møter. Ikke fordi jeg er ute etter kjæreste, men får noen ganger litt følelsen av at jeg blir en slags inntrenger. Han hadde nok passet meg veldig bra siden vi veldig tydelig har kjemi og samme smak når det kommer til veldig mye! 
Men jeg er ikke betatt eller noe, jeg får meg ikke til når han allerede har kjæreste og det virker som forholdet deres er bra. Men tilfeldigvis er det menn jeg får lettest kontakt med. De jeg møter av kvinner har det med å være syke veldig ofte, de jeg har som venninner allerede bor langt unna og har blitt foreldre og er også en del syke noen av de. 
Har et par her jeg bor men jeg kunne tenkt meg bare litt mer variasjon. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...