Gå til innhold

Ferien ødelagt i år også

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fått ferieturen min ødelagt i år også. Jeg håpet jeg skulle få det godt denne gangen, men det skjer hvert år, jeg får det like vondt hvert år. Det går utover mannen min også ford jeg er fjern, men jeg greier ikke å slappe av. Jeg jobber hardt hele året og trenger å slappe av, men greier det ikke fordi jeg ikke takler vonde ting som skjer. Er det rart jeg føler meg lite verdt? Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle det. 

Anonymkode: 9ff65...c9f

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/474265-ferien-%C3%B8delagt-i-%C3%A5r-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg jobber hardt hele året og trenger å slappe av, men greier det ikke fordi jeg ikke takler vonde ting som skjer. Er det rart jeg føler meg lite verdt?

Hva er det som har skjedd? Det er ikke vanskelig å forstå at enkelte ting kan overskydde de positive sidene ved ferie, men det er vanskelig å vite om dette ee ting som "objektivt sett" ville overskygget ferien for de fleste, eller om du overreagerer.

Jeg kan lett relatere meg til at det ikke er så lett å sette livet på pause selv om det er ferie. På den annen side vil jeg minne om at a) Tross alt  kan ting være lettere når man ikke må jobbe, og b) Den beste hevn mot de som, mer eller vitende, vil en vondt, er å ha det bra 😉

Nå har jeg lest den andre tråden og forstår mer, men har dessverre ikke noe mer å bidra med. Men jeg kan korrigere den siste setningen jeg skrev, slik at den blir forståelig:

Den beste hevn mot de som, mer eller mindre vitende, vil en vondt, er å ha det bra.

Håper du får en bedre dag i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...