Gå til innhold

Tok du covid vaksinen(e), og angrer du nå?


AnonymBruker

Tok du covid vaksinen(e), og angrer du ?  

24 stemmer

  1. 1. Tok du covid vaksinen(e), og angrer du ?

    • Tok, angrer
      2
    • Tok, angrer ikke
      19
    • Tok ikke, angrer
      0
    • Tok ikke, angrer ikke
      2
    • Usikker (svar i tråden om du vil)
      1


Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Var mye debatt om vaksinene for noen år tilbake, en visste ikke så mye om mulige bivirkninger pga at en hadde litt hastverk pga en pandemi. Hvordan ser du på situasjonen nå i ettertid, føler du det var riktig å ta/ikke ta vaksinen? Føler du at risiko for bivirkninger veier tyngre enn potensiell hjelp mot covid?

Kjør debatt ! (Om det er lov å snakke om nå i ettertid da, vet at det var litt "tabu" å diskutere, i gamle dager...)

Anonymkode: 2dc07...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok tre doser og angrer ikke. Har ikke merket noen bivirkinger. Har hatt to runder med covid etterpå (som jeg vet om) og merket knapt at jeg var syk. Det kan veldig godt hende at jeg knapt hadde blitt syk uvaksinert også siden jeg ikke er i noen utsatt gruppe, men for meg var det riktig å ta vaksinen og jeg har altså ikke angret på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt tre doser og angrer ikke. Fikk ingen bivirkninger.

Fikk covid som var ganske heftig. Tør ikke tenke på hvordan det hadde vært uten vaksine.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt 3 doser og angrer ikke.  Lar det nok bli med det (jeg er straks 50) hvis ikke det kommer sterke anbefalinger om videre vaksiner.  Jeg ble kortvarig syk etter hver dose (spesielt etter den andre), men har ikke opplevd langvarige bivirkninger.

Så vidt jeg vet har jeg ikke hatt covid.

Endret av heckline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tok ingen doser. Jeg tror på medisin og er lydig mot legen og helsepersonell ellers. Men her måtte jeg stole på meg selv der, for jeg syns det var uklare meldinger og også utalelser som ikke stemte. Jeg hadde forståelse for at dette var vanskelig for de som rådet og ledet. Jeg fulgte godt med, og jeg var også skeptisk og redd bivirkninger. Fikk ikke covid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Jeg ble ganske syk av covid selv etter 3 vaksiner. Like syk som som de uten vaksiner, men så lenge jeg ikke har bivirkninger et det ingen vits å angre heller. 

Jeg tror vaksine ikke hadde noen særlig effekt på omicronvarianten. Vaksinene ble laget for den første coronavarianten som kom. Delta eller Alfa eller hva den nå het. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok tre og angrer vel ikke, men har mistenkt både hårtap og kort pust å være bivirkninger. Dette kan skyldes mye annet og, men vet det er flere som mistenker vaksinen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Tok 2 bare fordi jeg ville ha frihet til å reise. Mange hadde gjort det før meg og ikke blitt syke så jeg tenkte bare jaja. Men tror ærlig talt ikke den hjalp noe. Ble smittet likevel og tror ikke jeg hadde blitt noe sykere uvaksinert. Broren min og mamma fikk det og, og var uvaksinert og de syntes det var som en vanlig forkjølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok tre doser og har ikke blitt smittet. Men, har hatt kontinuerlige blødninger i nå 17 måneder som startet ca. 7-8 uker etter 3. vaksine... 😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok de tre dosene min aldersgruppe ble anbefalt. Ingen bivirkninger bortsett fra ømhet rundt der de hadde stukket.

Jeg hadde covid en stund etter den første vaksinen, i form av en mild forkjølelse. Hadde aldri trodd det var covid hvis det ikke var for testen. Vet ikke hvilken variant.

Angrer ingenting. Vaksiner handler ikke bare om en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (11 minutter siden):

Jeg tok de tre dosene min aldersgruppe ble anbefalt. Ingen bivirkninger bortsett fra ømhet rundt der de hadde stukket.

Jeg hadde covid en stund etter den første vaksinen, i form av en mild forkjølelse. Hadde aldri trodd det var covid hvis det ikke var for testen. Vet ikke hvilken variant.

Angrer ingenting. Vaksiner handler ikke bare om en selv.

På hvilken måte? Vaksinen hindrer ikke at en kan smitte andre.

Anonymkode: 65089...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tok to doser og ble skam syk. Redd for hvordan jeg ville vært dersom jeg ikke hadde tatt. Var i en risikogruppe og kan ikke skjønne hvordan de som ikke tok våget. Jeg kunne strøket med. 

Anonymkode: fc0c4...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok 3 doser om jeg husker rett. Jeg har ikke angret. Jeg har ikke tenkt på det i det hele tatt.

Ingen bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

På hvilken måte? Vaksinen hindrer ikke at en kan smitte andre.

Anonymkode: 65089...c56

Raskere flokk- immunitet. Hvis færre blir syke, spres sykdommen i mindre grad. Færre i risikogrupper som helst ikke bør bli smittet, vil bli det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (9 timer siden):

Jeg har også tatt tre doser og angrer ikke. Fikk ingen bivirkninger.

Fikk covid som var ganske heftig. Tør ikke tenke på hvordan det hadde vært uten vaksine.  

Samme her, men hadde også salmonella samtidig. Tør heller ikke tenke på hvordan det hadde vært uten vaksine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok tre doser, Pfizer alle gangene. Tror jeg fikk corona i juni i fjor, hadde typisk forløp tross negative tester. Skal ikke ta flere vaksiner mot corona, har sett senskader etter både vaksine og sykdom i nær omgangskrets. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...