Gå til innhold

Hypomani eller bare bra dager?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har mer energi enn vanlig uten at det er for mye og jeg føler meg lett til sinns og har en indre god ro uten angst og spenninger. Jeg føler at jeg klarer å leve et normalt liv uten begrensninger slik jeg veldig ofte har pga angst og depressive symptomer. Er dette bare normale, gode dager eller er det lett hypomani?

Anonymkode: d0ee9...c0c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/474267-hypomani-eller-bare-bra-dager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Enig med Kupton. Du kan også tenke over dette:

Er livet mer spennende nå? Fått noen nye interesser? Har fdu få eller ingen bekymringer? Økt seksuallyst eller pengebruk?

Det er alltid vanskelig å vite selv når man er hypoman og står midt i det.

Anonymkode: 690a9...611

Jeg kan synes jeg er "normal" når jeg begynner å bli litt høy, men da korrigerer dattera meg raskt og ber meg om å øke quetiapinen. Vanligvis pleier jeg da å være lydig og å gjøre som hun sier.  Hadde avtale med den gamle fastlegen om å kunne øke til det doble uten å konferere med han.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk for synspunktene. Det gikk dessverre over i dag og varte kun i et par dager, så det oppfyller vel ikke kriteriene for hypomani uansett?

Hvor lenge har du følt det slik du beskriver da? Og kjennes det nå normalt ut?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor lenge har du følt det slik du beskriver da? Og kjennes det nå normalt ut?

Det har vært av og på helt siden jeg var ungdom. Jeg har ofte en del angst og jeg blir lei meg og sliten av at angsten hemmer meg, så jeg har ikke mange normale dager dessverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...